Kaua aega hinge vaakunud Internetiportaal XXL on väidetavalt tellinud ühelt firmalt 250 000 eest reklaamikampaania. Kuulu järgi ei ole reklaami tellija ei XXL ise ega ka Pennu. Kust tuli ootamatu rahasüst ja mis plaanid on XXLil?
XXL.EE sai rahasüsti.
Internetiportaal XXL kannab nüüd nime Aktivist.ee ja operaatorfirma on AS Linnaportaal.
AKTSIAEMISSIOONI TÄISMÄRKIMINE JA LOPETAMINE
AS XXL.EE teatab, et ettevotte juhatus otsustas 08.08.2000, vastavalt
ettevotte aktsionäride erakorralise üldkoosoleku 28.07.2000 otsusele, lopetada
28.07.2000 alanud aktsiaemissioon mahus 15 miljonit krooni ennetähtaegselt
seoses emissiooni märkimisega täies ulatuses.
AS XXL.EE juhatus on lisaks kinnitatud emiteeritavate aktsiate jaotuse
alljärgnevalt:
Cresco Ventures 510 200 aktsiat
FIM Asset Management 500 000 aktsiat
Bonfield Asset Management 403 500 aktsiat
Cresco Väärtpaberite AS 86 300 aktsiat
Kokku 1 500 000 aktsiat
AS Cresco Ventures tasub 472 355 aktsia eest mitterahalise sissemaksega,
milleks on rahaline noue AS XXL.EE vastu (laen), ja 37 845 aktsia eest
rahalise sissemaksega.
Teised märkijad tasuvad aktsiate eest rahalise sissemaksega.
AS XXL.EE juhatus kavatseb esitada avaldused Väärtpaberiinspektsioonile uute
aktsiate registreerimiseks ja Tallinna Väärtpaberibörsile nende noteerimiseks.
Internetiportaal XXL kannab nüüd nime Aktivist.ee ja operaatorfirma on AS Linnaportaal.
AKTSIAEMISSIOONI TÄISMÄRKIMINE JA LOPETAMINE
AS XXL.EE teatab, et ettevotte juhatus otsustas 08.08.2000, vastavalt
ettevotte aktsionäride erakorralise üldkoosoleku 28.07.2000 otsusele, lopetada
28.07.2000 alanud aktsiaemissioon mahus 15 miljonit krooni ennetähtaegselt
seoses emissiooni märkimisega täies ulatuses.
AS XXL.EE juhatus on lisaks kinnitatud emiteeritavate aktsiate jaotuse
alljärgnevalt:
Cresco Ventures 510 200 aktsiat
FIM Asset Management 500 000 aktsiat
Bonfield Asset Management 403 500 aktsiat
Cresco Väärtpaberite AS 86 300 aktsiat
Kokku 1 500 000 aktsiat
AS Cresco Ventures tasub 472 355 aktsia eest mitterahalise sissemaksega,
milleks on rahaline noue AS XXL.EE vastu (laen), ja 37 845 aktsia eest
rahalise sissemaksega.
Teised märkijad tasuvad aktsiate eest rahalise sissemaksega.
AS XXL.EE juhatus kavatseb esitada avaldused Väärtpaberiinspektsioonile uute
aktsiate registreerimiseks ja Tallinna Väärtpaberibörsile nende noteerimiseks.
Aktivist (endine XXL.EE portal) haldamisega tegeleb teatavasti AS XXL.EE tütarfirma (ühisfirma Soome firma Infopiste OYga), kellel ei ole oma tegutsemise aja jooksul kordagi finantsprobleeme olnud.
Probleemid olid endise Pennu järeltulijal AS XXL.EE'l, kes võttis üle kõik Pennu endise juhtkonna poolt tekitatud probleemid ja võlad, kuid need nüüd lõppenud emissiooniga lõplikult minetatud...
Seega peaks ettevõtte majandustulemused hakkama peegeldama tegelikku tegutsemist, mitte aastatetaguseid eelmise juhtkonna juhtimismisvigu.
Millist tegelikku tegutsemist? "Portaaliäri"? Veebilehekülgede nokitsemist? Hinna üleshaipimist ja saksa väikeinvestoritele mahaparseldamist?
Ongi nii. Mina ei usalda isegi mitte eilset uudist Cresco märkimise kohta. Siin võib tegemist olla mingite Cresco offshoridega. Hetkel on XXL hind küll selline, mida juba mitu kuud ootasin, kuid ega see firma väärtust ja atraktiivsust veel eriti muutnud. Vahtisin tund aega ühte 4 kroonist tehingut. Oleksin iga teise firma juures valmis 6-7 krooni eest ostma, kuid XXL jätab külmaks. Risk on väga suur.
to waldec: milles näeksid siis väärtuse loomist XXl puhul? Olematus turuosas portaalide turul?
Mul on kõige rohkem kahju nendest vendadest, kes XXL-i lõid ja hiljem PCT-le maha müüsid. Osad neist vist müüsid XXL-i eest saadud aktsiad kohe maha, osad aga jätsid nad niisama tiksuma. Pakun välja variandi, et järgmise poole aasta jooksul kaob sõna XXL.ee börsilehelt. Ja need naiivsed, kes XXL-i aktsiaid kõrgajal maha ei müünud, jäävadki nende aktsiatega tiksuma ja näppe imema.
Olid kord ajad kui XXL oli eesti tegijam portaal, pärast neid tulid Delfi (online.ee), Mega ja Everyday. Kahju vaadata, et asi on käes ära lastud.
Olid kord ajad kui XXL oli eesti tegijam portaal, pärast neid tulid Delfi (online.ee), Mega ja Everyday. Kahju vaadata, et asi on käes ära lastud.
Saage aru, XXL ei tee ise ühtki portaali täna enam... Kui ei tea pole mõtet seletada. Mina igaljuhul olen valmis sellelt tasemelt XXl ostma küll ja ilmselt teengi seda.
Umbes poolteist aastat tagasi oli XXL tõesti kuum portaal, nüüd aga polle sellest haisugi. Aktivist. ee on minu meelest praegu täitsa mõttetu asi. XXL aktsiat ei soovitaks täna ise gi oma vaenlasele.
to: beeby
Aga kas sa index.ee võlakirju oma vaenlasele soovitaksid osta?
P.S. Vaata ka selleteemalist lühifoorumit LHV-s!
Aga kas sa index.ee võlakirju oma vaenlasele soovitaksid osta?
P.S. Vaata ka selleteemalist lühifoorumit LHV-s!
Bonfield Asset Management:
http://www.invweek.co.uk/inter/news/98sept/insid1.htm
FIM Asset Management:
http://www.fimi.fi/fi/index.html
ei saa nagu oelda, et oleks tegu offshoridega...
to loop:
ok, võtame arvesse, et tegu ei ole offshore-dega. Sellisel juhul tekib küsimus, et kui EBRD allfondi vennad olid XXL-is sebimas mitu kuud, et sinna teadaolevalt investeerida, miks nad siis seda hiljem ei teinud. Kui ta tõesti on nii tulus investeering nagu osad siin väidavad, siis miks EBRD loobus tulusast investeeringust. Vastus on väga lihtne, see ei ole tulus investeering. Puhtalt portal eestis ära ei ela (Delfi.ee ja Everyday.com on puhtalt Microlinki ja TELE2 promokanalid). Ok, osad ütlevad, et nad tegelevad digital media-ga. Ei usu, et nad suudavad sellest hakata piisavalt teenima, et ROE investeerimiskõlbulikuks saaks. Hetkel tean eestis ainult ühte tõsiselt rahvusvahelist web developer-i, selleks on Sendandsee.com!
ok, võtame arvesse, et tegu ei ole offshore-dega. Sellisel juhul tekib küsimus, et kui EBRD allfondi vennad olid XXL-is sebimas mitu kuud, et sinna teadaolevalt investeerida, miks nad siis seda hiljem ei teinud. Kui ta tõesti on nii tulus investeering nagu osad siin väidavad, siis miks EBRD loobus tulusast investeeringust. Vastus on väga lihtne, see ei ole tulus investeering. Puhtalt portal eestis ära ei ela (Delfi.ee ja Everyday.com on puhtalt Microlinki ja TELE2 promokanalid). Ok, osad ütlevad, et nad tegelevad digital media-ga. Ei usu, et nad suudavad sellest hakata piisavalt teenima, et ROE investeerimiskõlbulikuks saaks. Hetkel tean eestis ainult ühte tõsiselt rahvusvahelist web developer-i, selleks on Sendandsee.com!
Olen XXL protaali asutaja aastast 1998 ja üks müüjatest AS PCT Grupile aastast 1999. Enam portaalindusega ei tegele.
Jällegi peab tuletama meelde, et AS XXL.EE ei oma osalust ainult portaaliäris.
XXL.EE tütarfirma XXL Digital pakub firmadele e-äri lahendusi. E-äri lahenduste ja konsultatsioonide pakkumine on väga kuum teema ja teenuse järgi on suur nõudlus. E-äri lahenduste pakkumise vallas on XXL Digital Eestis kindlalt üks liidritest.
e-Äri (e-business, electronic business) tähendab internetis äri ajama, kuid mitte ainult ost-müük vaid ka klientide teenindamine, koostöö äripartneritega ja muudes äriprotsessides veebi kasutamine. Esimest korda kasutas väljendit IBM, kui nad alustasid 1997 aastal reklaamikampaaniat e-business mõiste promomiseks. e-Äri all peetakse silmas ka innovaatilisi IT-lahendusi, mis võimaldavad veebi kaudu uutmoodi äri ajada.
Usun, et need firmad, kes lähitulevikus e-äri enda protsessides ei rakenda kustuvad lihtsalt.
Vaadake näiteks kui hästi läheb sellisel aktsial nagu SAPE , mis pakub e-äri lahendusi USA-s. E-äri lahenduste pakkujate success storysid on võtta ka skandinaaviast nagu Acando.com, IconMediaLac.com, Framfab.com..
tasub ikka enne mõelda ja teha väikest reasearchi kui asuda kraaksuma, et portaalid toovad vähe pappi.
Jällegi peab tuletama meelde, et AS XXL.EE ei oma osalust ainult portaaliäris.
XXL.EE tütarfirma XXL Digital pakub firmadele e-äri lahendusi. E-äri lahenduste ja konsultatsioonide pakkumine on väga kuum teema ja teenuse järgi on suur nõudlus. E-äri lahenduste pakkumise vallas on XXL Digital Eestis kindlalt üks liidritest.
e-Äri (e-business, electronic business) tähendab internetis äri ajama, kuid mitte ainult ost-müük vaid ka klientide teenindamine, koostöö äripartneritega ja muudes äriprotsessides veebi kasutamine. Esimest korda kasutas väljendit IBM, kui nad alustasid 1997 aastal reklaamikampaaniat e-business mõiste promomiseks. e-Äri all peetakse silmas ka innovaatilisi IT-lahendusi, mis võimaldavad veebi kaudu uutmoodi äri ajada.
Usun, et need firmad, kes lähitulevikus e-äri enda protsessides ei rakenda kustuvad lihtsalt.
Vaadake näiteks kui hästi läheb sellisel aktsial nagu SAPE , mis pakub e-äri lahendusi USA-s. E-äri lahenduste pakkujate success storysid on võtta ka skandinaaviast nagu Acando.com, IconMediaLac.com, Framfab.com..
tasub ikka enne mõelda ja teha väikest reasearchi kui asuda kraaksuma, et portaalid toovad vähe pappi.
veaparandus: IconMediaLac.com
õige on: IconMediaLab.com
õige on: IconMediaLab.com
to priidik:
ei ole midagi vastu väita sinu e-äri jutule, täiesti nõus aga millegipärast ma eriti ei usu, et XXL Digital sellel alal kõvaks tegijaks saab. Võib-olla ma eksin. Igal juhul ootaksin sinu kommentaari, miks just XXL Digital see firma on, kes e-Äri laineharjal kõige paremate seas võiks olla?
ei ole midagi vastu väita sinu e-äri jutule, täiesti nõus aga millegipärast ma eriti ei usu, et XXL Digital sellel alal kõvaks tegijaks saab. Võib-olla ma eksin. Igal juhul ootaksin sinu kommentaari, miks just XXL Digital see firma on, kes e-Äri laineharjal kõige paremate seas võiks olla?
Huvitav teema see e-äri lahenduste pakkumine. Pop ja noortepärane vähemalt. Kui palju sellisel teenusel Eestis hetkel turgu peaks olema? Enamus [võimalikke] suuri tegijaid nokitsevad ise või kasutavad partnerina näiteks PWC-d. Mina isiklikult ei näe küll kohalikus liivakastis seda digital-misiganes lisaväärtust, mille eest e-äri alustaja peaks maksma.
Teine tahk on XXL-i rikutud image. Nagu koduleht ütleb: "XXL DIGITAL kuulub uue meedia kontserni XXL.EE."
Teine tahk on XXL-i rikutud image. Nagu koduleht ütleb: "XXL DIGITAL kuulub uue meedia kontserni XXL.EE."
To Rx.
ühtin täiesti sinu arvamusega.
ühtin täiesti sinu arvamusega.
Mille poolest on XXL Digital teistest eesti webitegijatest parem? Hea küsimus...
XXL Digital on hetkel ainuke digitaalse meedia agentuur, kellel on juba töötavad kontorid (esindused) kõigis kolmes Balti riigis?
Lisaks omab XXL Digital korralikku dünaamiliste webide (portaali tüüpi webid) tegemise kogemust. Tõsi küll hetkel töötav aktivist.ee lahendus on siiski 90% Soomes toodetud.
XXL Digitalil on peale emissiooni raha, et oma tegevust laiendada ning areneda. Seda paraku paljudel Eesti väikestel "webilaboritel" ei ole.
Elame-näeme.
Ausalt öelda ei viitsi enam selle XXL pärast vaieldagi, pole lihtsalt mõtet. Igal juhul õppisin täna midagi uut. Kui siiani arvasin, et edukaks ettevõtteks loetakse seda, kellel head finantstulemused, siis tänasest päevas peale loen edukaks seda, kellel on kontorid vähemalt kõigis kolmes Balti riigis. Mis siis, et ettevõttel läheb kehvasti, peaasi, et tal kontorid kõigis Balti riikides on!!!!
Mille poolest on hea, kui webiagentuuril on esindused mitmes riigis? Kas on webiäri asi, mille puhul mitmes riigis tegutsemine annab lisaväärtust, või on see hoopis rohkem pidurdavaks teguriks?
Samba Digital Media, väike Tshehhi webiagentuur (www.samba.cz) sai hiljuti umbes 2,4 mil USD VC raha, mis on üks suuremaid investeeringuid Ida-Euroopa digitaalsesse meediasse. LHV on investeerinud Läti Vide-Infrasse, Carnation Hungaris on oma VC raha reklaaminud. Eks paistab, palju see neid aitab, kuid mingi iva seal kindlasti on.
Samba Digital Media, väike Tshehhi webiagentuur (www.samba.cz) sai hiljuti umbes 2,4 mil USD VC raha, mis on üks suuremaid investeeringuid Ida-Euroopa digitaalsesse meediasse. LHV on investeerinud Läti Vide-Infrasse, Carnation Hungaris on oma VC raha reklaaminud. Eks paistab, palju see neid aitab, kuid mingi iva seal kindlasti on.