VESTIGE VERDANT börsile




VESTIGE VERDANT OÜ on Eesti luksuskomeetika tootja mis kaasab hetkel kapitali Fundwise platvormil.


Kiirülevaade kapitali kaasamise tingimustest:

VESTIGE VERDANT OÜ, registrikood 14255258
Investeeringu suurus: 100 000 - 300 000 €
Pakutav osalus: 6,25 % kuni 16,67 %
Pakutav osalus investori kohta: 200 € kuni 150 000 €
Praegune osakapital: 7500 €
Ettevõtte praegune väärtus: 1 500 000 €
Osakapital peale kampaaniat: 8 000 - 9 000 €
Ettevõtte väärtus peale kampaaniat: 1 600 000 - 1 800 000 €
1 € nimiväärtusega osa maksumus: 200 €
Ettevõtet, tooteid ja kampaaniat tutvustav VIDEO

Ja ettevõtte tutvustus FW kampaanialehelt:
Eestis loodud ja rahvusvaheliselt armastatud iluhooldustoodete bränd VESTIGE VERDANT on teel maailma juhtivaks kaubamärgiks luksuslike iluhooldustoodete kategoorias. Kõik meie tooted on 100% tervislikud ja orgaanilised ning ajatult elegantsed ja luksuslikud.

Luksus-iluhooldustoodete turu maht on 49 miljardit eurot, millest üha suurema osa moodustab kasvav orgaaniliste toodete sektor. Meie kaubamärk on rahvusvaheliselt tunnustatud ning oleme müünud tooteid üle maailma enam kui 800 000 € eest. Ühtlasi on korduvostud erakordsed 47%, ületades tööstuse keskmist pea kahekordselt - seda põhjusel, et meie tooted täidavad ja ületavad meie antud lubadusi ning klientide kõrgeid ootusi.

VESTIGE VERDANT tooteid ostetakse meie online-poest üle maailma ning meie tooted on müügil Eestis, Skandinaavias, Saksamaal, Inglismaal, Hispaanias, Austraalias ja Uus-Meremaal. Oleme sisenemas USA, Jaapani, Singapuri, Itaalia ning Venemaa turgudele, kus tegevuskavad ja kokkulepped partneritega on juba sõlmitud.

Meie siht on kasvatada VESTIGE VERDANT globaalselt tuntud, hinnatud ja juhtivaks ikooniks orgaanilises ilumaailmas, olles esindatud maailma suurimates ja parimates kaubamajades New Yorkist Tokyoni.

Kaasatav kapital aitab meil kiirendada käibekasvu ja toetada müüki nii kodu kui eksportturgudel, kasvatada brändituntust, laiendada edasimüüjate võrgustikku, täiendada tootevalikut ja tõsta laovaru teenindamaks üha kasvavat nõudlust.

Täiendavate investeeringute toel on meie eesmärk kasvatada ettevõtte väärtus järgneva viie aastaga 22,5 miljoni euroni.

Meie eesmärk on kasvatada VESTIGE VERDANT edasi globaalselt tuntud, hinnatud ja armastatud kaubamärgiks orgaanilises ilumaailmas, olles esindatud maailma suurimates kaubamajades, lennujaamades ning luksustoodete segmendis iluvaldkonna üleselt. Ühtlasi tehes seda kõike jäädes truuks oma looduslikule olemusele ning jagades oma brändiväärtusi rahvusvahelisel areenil. 15 aasta perspektiivis on meie eesmärk hõivata globaalsest luksus ilutoodete turust 1%.

Meie siht on 5 000 000€ müügikäivet aastaks 2022. Võttes arvesse esmast tagasisidet USA, Singapuri, Venemaa, Jaapani, Saksamaa, Austraalia ning Uus Meremaa turgudelt, oleme kindlad, et lisaks eesmärgi saavutamisele, suudame seda ka ületada. Lisaks olemasolevale tagasisidele on VESTIGE VERDANT ka laitmatus kooskõlas kõigi hetkel ning tulevikuks prognoositud turutrendidega.

Meie eesmärk on tõsta kapitali vahemikus 100 000€ kuni 300 000€. Kaasatav kapital aitab meil üheskoos müügituludega investeerida kolme eesmärki:
* Laovaru suurendamine teenindamaks kasvavat nõudlust.
* Turundusmahtude suurendamine tõstmaks müügikäivet kõigi edasimüüjate juures.
* Spetsialistide palkamine müügi ning turundusvaldkonda, eesmärgiga laiendada rahvusvahelist distributsioonivõrgustikku ning optimeerida investeeringuid turunduses.

Proportsionaalselt jaotub kaasatav kapital alljärgnevalt:
* 27% laovaru suurendamine.
* 33% turundusmahtude tõstmine.
* 33% spetsialistide palkamine.
* 7% orgaaniliste parfüümide arendusprojekt.

Ettevõtte tootevalikus on järgmised tooted:
* Päevakreem Absolute Hydrance


* Öökreem Complete Recovery
* Silmaseerum Infinity
* Näomask Organic Peat Mask
* Näoõli Rare Oil Blend
* Mitsellaarvesi Pure Brilliance

Tootenäidised ettevõtte Instagram´i voost:
Tootekollektsioon


Tootekollektsioon


Tootekollektsioon



Rohkem infot Fundwise kampaanialehelt.

PS: lähim konkurent kosmeetika valdkonnas on Balti börsidel noteerituna Madara (MDARA), mille mcap on hetkel ca €29 mio

EMTA - 2018. a. III kvartal
Riiklikult tasutud maksud: 2 694,29 € ja tööjõumaksud: 1 163,88 €
Käive summas: 25 771,00 € ja töötajate arv: 2
Prognooskäive 2018 ~ 69 000,00 €
ja siis:
Ettevõtte praegune väärtus: 1 500 000 €
Täiendavate investeeringute toel on meie eesmärk kasvatada ettevõtte väärtus järgneva viie aastaga 22,5 miljoni euroni.
OK, hoian Teile pöialt!
Huvitav, kuidas nad saavad hetkeväärtuseks 1,5mln.
Eelmisel aasta mai kuus asutatud firma, käive oli siis 97K, omakapital ~64k.
Kui Q4 18 käibe jääb samasse suurusjärku mis eelmised kvartalis vs eelmine aasta, siis võiks 2018 kogukäive tulla 130-135k. Seega äriregistri järgi kogu müük neil tegutsemisaja jooksul tänase päevani ~150k.
Domeen regatud alles eelmisel aastal, kaubamärk varem, aga ametlikel andmetel kuulub kaubamärk hoopis teisele firmale, mille tegevusala parfüümide tootmine. Käive on sel firmal kukkunud aasta aastalt 300k->144k->30k
Kui eeldada, et osa käibekukkumist on tulnud tegevuse uue firma alla viimisest, siis väga 10x kasvunumbreid on keeruline loota, kui seni neid pole saavutatud.

Võib-olla keegi täpsemalt kursis olev oskab paremini hinnata potensiaali.
Kaas30
Huvitav, kuidas nad saavad hetkeväärtuseks 1,5mln


Loe valuation reporti: "Traditsioonilised tulu- ja turumeetodid ei näi skin care tööstuses kehtivat, kuna turg on niivõrd küllastunud". Seetõttu on hinnatud täiesti arbitraarsete numbrite alusel brändi ja kliendiportfelli väärtust :)

Kui nad tulid siis mul paotas küll karpi, et arusaamatu peen nimi + logo + purk turvast -> $$$. Esimene või teine aasta nad olid ikka väga viraalsed ja igas kingikotis esindatud. Laienemine Saksamaale vist ebaõnnestus neil ja kui ma ei eksi (ise ei koori, niisuta ega ka eriti lõhnasta) siis copy-cat'id on mööda läinud tänaseks. Võib ju uuesti õnneks minna, kui õige Insta influentsser leida vmt. Näiteks: ...ning pääses tootega Oscarite kingikotti
invictus
Kaas30
Huvitav, kuidas nad saavad hetkeväärtuseks 1,5mln


Loe valuation reporti: "Traditsioonilised tulu- ja turumeetodid ei näi skin care tööstuses kehtivat, kuna turg on niivõrd küllastunud". Seetõttu on hinnatud täiesti arbitraarsete numbrite alusel brändi ja kliendiportfelli väärtust :)



Võtan kahtlused tagasi, kuna äärimiselt tugevate brändidega küllastunud turule konkurentsi pakkuma tulles ilmselt tõesti tavalised reeglid ja 4a ajaloolised näitajad ei kehti. Kaubamärgi omamine on ka nõrkadele.
Nad oleksid võinud hinnata 2022 müüki nt 10mln peale. Suures pildis pole vahet kas 50 või 100x kasv, ainult et valutatsiooni oleks saanud veel paremad numbrid
" Kõik meie tooted on 100% tervislikud... "
Otto
" Kõik meie tooted on 100% tervislikud... "


Nii sees- kui ka välispidiseks tarbimiseks:):)
Tere Kõik,

Mina olen VESTIGE VERDANT asutaja ja tegevjuht ning hea meelega vastan mõnedele siin püstitatud küsimustele.

1. Valuatsioon

Jah valuatsioon on väga mitmeti arvutatav. Antud juhul oli peamine otsustaja kliendinimekirja väärtuse hindamise põhimõte. Kui me lisaksime asendusväärtuse või brändiväärtuse, tuleks number hulga suurem - sestap ka konservatiivsema arvu heaks otsustasime. Samuti on fundwise kampaanialehel dokumentide all olemas ka pikem selgitus neile kes huvitatud on.

2. Käibeprognoosid

10x käibe kasvu prognoos peab paika ning siinkohal on oluline arvesse võtta meie juba paika seatud edasimüüjatevõrgustikku ning nende potentsiaali. ainuüksi Douglas GmBH (mille aastakäve on €2.8bn) ning mille lipulaevapoes me oleme on suuteline tekitama meile müügikäivet vahemikus €20k kuni €100k ühes kalendrikuus. Lisaks veel müük Jaapanis, Venemaal GoldApple müügiketis, Austraalias, Itaalias, Suurbritannias ning USA suunal (seda muidugimõista adekvaatse turunudustoe olemasolul, et kõik nende kliendid teaks, et me eksisteerime).

Seni oleme me kaks aastat tegelenud sellega, et luua tooteid mis oleksid oma välimuselt ja olemuselt võimelised konkureerima nendes keskkondades ning selleks et ehitada seda edasimüügivõrgustikku. Minu meelest on oluline (eriti investori seisukohast), et tema (investori) raha ei ole vaja kulutada ja põletada iteratsioonideks tootearenduses ega key retail-võrgustiku rajamiseks (ostujuhtide leidmine ning veenmine on aeganõudev ja kulukas protsess).

Kokkuvõttes võib toode olla maailma parim, kuid kui seda ei teata otsida, on sellest paremusest vähe abi - ehk siis kaasatav kapital on tähtis et olemasolev distributsioonivõrgustik saaks töötada optimaalsel tasemel (käibe kiiruse ja hulga mõistes).

3. Kaubamärk

VESTIGE VERDANT on kaitstud Madridi protokolliga liitunud riikides ( vaadata saab siit: https://www.azrights.com/services/intellectual-property/trademarks/madrid-protocol-countries/ )

Restruktureerimise käigus oli vaja aga seda ühest ettevõttest teise liigutada ning liigutamise toiming ise võtab aega 18 kuud. Seega - fakt on, et lepingud on korras ja sõlmitud ning taotlused edastatud - see võtab lihtsalt aega et kõikjal registrites kajastuda.

4. Toodete tervislikkus

Jah on küll. See kajastub meie koostisosade valikus ning nende kvaliteedis. Kasutame ainult parimat.

Juhul kui küsimusi on veel siis katsun foorumil silma peal hoida ning vastan koheselt kui saan. (tööd peab ka tegema).

Parimate soovidega,

Roone Roost
On üldse plaani börsilt raha kaasata? Foorumlane momentum on asutanud hulgim "firma X börsile" teemasid, enne kui firma X üldse on a) börsi vääriliseks kasvanud ja b) avaldanud huvi börsil olemise vastu....
Hetkel sellist plaani ei ole. Tulevikus välistada oleks samas lühinägelik.

Täna on VESTIGE VERDANT olukorras kus toimub kahepoolne koostöö ühe konglomeraadiga. Selle koostöö tulemus on omandamine 2023-24 ajahorisondiga. Tavapäraselt ei plaanita selliseid tehinguid nii pika ajahorisondiga, aga skin care tööstuses on enam kui tavaline et jälgitakse hoolega kuidas ettevõte käitub ning areneb, milline on turu tagasiside ning muud olulised näitajad.

See kulissidetagune plaan on ka suur põhjus selleks, miks me täna kapitali kaasame - sest eesmärk on jõuda võimalikult suure turuväärtuseni enne kui need läbirääkimised algavad.

Ma usun et see pealkiri sai momentumil valitud tähelepanu püüdmise eesmärgil.
lauriy
Kui nad tulid siis mul paotas küll karpi, et arusaamatu peen nimi + logo + purk turvast -> $$$. Esimene või teine aasta nad olid ikka väga viraalsed ja igas kingikotis esindatud. Laienemine Saksamaale vist ebaõnnestus neil ja kui ma ei eksi (ise ei koori, niisuta ega ka eriti lõhnasta) siis copy-cat'id on mööda läinud tänaseks. Võib ju uuesti õnneks minna, kui õige Insta influentsser leida vmt. Näiteks: ...ning pääses tootega Oscarite kingikotti


Õnnest on asi küllaltki kaugel. Edu selles valdkonnas sünnib selle tulemusena, kui bränd/toode on suuteline (konkurentidest paremini) lahendama nii baasvajadusi (et toode teeb mida lubab) kui ka kõrgemaid vajadusi (bränd kinnitab kuuluvust kõrgemasse sotsiaalsesse klassi). Imevitsa eduks ei ole, kuid tehes asju järjepidevalt ning õigesti on edu ainult aja küsimus. Selleks aga, et oleks võimalik asju teha õigesti ja järjepidevalt oma väärtuspakkumist paremaks kujundada on vaja teha raskeid otsuseid (olemasolevast turuosast loobumine, ümberpositsioneerimine) uutele turgudele sisenemine ja sisuliselt nullist alustamine suurema võidu nimel. Kui aga närv vastu peab, nägemus on meeskonnas ühene ja vankumatu, on võimalik selle hakklihamasina teisest otsast välja tulla millegi tõeliselt erilisega. Kõik head brändid mida me täna armastame tarbida ja mida vaatame pea jumalakartlikult, on sündinud suurte valudega ja raskusi trotsides. See on normaalne, sest arengutee ei saagi olla sile kui eesmärk on teha oma tööstuses innovatsiooni.
Blinkil oli hiljuti üks instant classic postitus. Stickyks paraku seda vist LHV foorumis teha ei saa.
Tervislikkus - kas olete oma tooteid kliiniliselt uurinud? Kas oleks võimalik avaldatud uuringuid näha? Missugused olid tervisekasud?
See on ainult sõna, aga ilma taustata ning sedasi esitatuna kliendi ja ka investori petmine. Juba komponente ette võttes on koheselt näha hulgaliselt allergeene ja ärritust põhjustavaid aineid. Ju siis on need kõik tervislikud?
Ei pea ennast eksperdiks, tahaks näha, kust see väide on võetud.

Lisaks - kui asi puudutab trendi loodustoodete osas, siis kookosõli on kuum teema. Kas teie toodetes kasutatavad palmiõli derivaadid(etüülheksüülpalmitaat) on jätkusuutlikust tootmisest?

Tore, et eestlased on edukad. Ja loodetavasti on ka pikas perspektiivis edukad. Jõudu teile!
Otto
Tervislikkus - kas olete oma tooteid kliiniliselt uurinud? Kas oleks võimalik avaldatud uuringuid näha? Missugused olid tervisekasud?
See on ainult sõna, aga ilma taustata ning sedasi esitatuna kliendi ja ka investori petmine. Juba komponente ette võttes on koheselt näha hulgaliselt allergeene ja ärritust põhjustavaid aineid. Ju siis on need kõik tervislikud?
Ei pea ennast eksperdiks, tahaks näha, kust see väide on võetud.

Lisaks - kui asi puudutab trendi loodustoodete osas, siis kookosõli on kuum teema. Kas teie toodetes kasutatavad palmiõli derivaadid(etüülheksüülpalmitaat) on jätkusuutlikust tootmisest?

Tore, et eestlased on edukad. Ja loodetavasti on ka pikas perspektiivis edukad. Jõudu teile!


Kliinilisi uuringuid on tehtud enamike koostisainete kohta mida me oma toodetes kasutame ning need on suurema tahtmise korral ka googlest leitavad, samuti sisalduvad nimetatud uuringutes ka tervisekasud.

Allergeen ise ei tähenda et aine on kahjulik. Pähkel on samuti allergeen.

EthylHexylPalmitate ei ole ilmtingimata tehtud palmiõlist. Seda me ei kasuta oma toodetes tingituna palmiõliäri kohutavast mõjust loodusele. Meie kasutatav EthylHexylPamitate on tehtud kookosebaasil.

Aitäh jõudu soovimast, seda läheb alati tarvis.
See.
2korda2
See.


Lõbus kirjeldus, aga ma ei mõista kuidas see sobitub hetkekonteksti.

Meie, omanikena, oleme kogu restruktureerimise, pivoti protsessi ning sisuliselt terve riskantse etapi kandnud oma kulude ja käendustega. Täna oleme me teinud võimalikuks investoritele pardale tulla, sest ettevõte teenib kasumit ning võimalus seda skaleerida on vägagi suur.

Nagu mitmes kohas kirjutatud ja mainitud - müügikohad on juba olemas, orgaaniline tagasiside on väga hea, tarvis on ainult investeerida turundusse (ning mitte tulistada puusalt ja põletada raha, vaid kasutada nt. Douglas ja Flaconi in-house marketing tööriistu; mis on sissetöötatud ja toimivad; mis targetivad nende juba eksisteerivaid miljoneid kliente).

reaalsuses on asi väga lihtne:

Tooted - auhinnatud + kõrge korduvostuprotsendiga
Bränd - mõõdetult tugev (meediakajastus + kõrge social sentiment index)
Müügivõrgustik - olemas ei pea kulutama aega ega raha selleks et saavutada €1,3m revenue mark.

lisame sellele valemile kapitali, mis on suunatud üksnes müüki toetavatele tegevustele ning tulemus peitub juba tõestuses. Me oleme seda juba teinud, Eesti turul - loogika on sama. meil on vaja seda teha relevantsetel turgudel, tulemus on sama, aga numbrid on suuremad.

"kuidas saab kindel olla et tooteid ikka ostetakse? et tarbija tahab?" - nad juba tahavad ja tooteid juba ostetakse, iga kuu aina rohkem. See on tõestatud, seda on vaja lihtsalt skaleerida.
-
Kliinilisi uuringuid on tehtud enamike koostisainete kohta mida me oma toodetes kasutame

Enamike? Mitte 100%?
- Mitte kahjulik ei võrdu tervislikkusega.

Jääb viimaseks kommentaariks, rohkem ei taha sellel tegelikult siin mitteolulisel teemal spämmida. Vabandan.
Otto
-
Kliinilisi uuringuid on tehtud enamike koostisainete kohta mida me oma toodetes kasutame

Enamike? Mitte 100%?
- Mitte kahjulik ei võrdu tervislikkusega.

Jääb viimaseks kommentaariks, rohkem ei taha sellel tegelikult siin mitteolulisel teemal spämmida. Vabandan.


It's ok. Selgus on tähtis.

Kõik meie tooted on CPNP's registreeritud (EL kosmeetikatoodete reg. portaal), mis tähendab et kõik ohutushinnangud ning vastavasisulised kvalitatiivsed, kvantitatiivsed ning mikrobioloogilised uuringud on tehtud.

Koostisaine nagu näiteks Aqua (vesi) ja teised sellelaadsed ei vaja kliinilist uuringut, kuigi tõenäoliselt on keegi seda ka teinud.

Huvitav teadmine kõigile - Euroopa Liidus on maailma kõige karmimad nõudmised kosmeetikatoodetele, mis teeb registreerimise mujal maailmas üpriski lihtsaks. VA Mandri Hiina - seal müügiks on 99.9% juhul vaja loomkatsetusi teha (mis oleks enamike lääne brändide imagoloogiline surm) ning 0,01% võimalus sellest mööda hiilida on kui distributsioonipartner on kusagil kompartei ladvikus teise jalaga. Siis ehk saab.

[quote=Otto]-

- Mitte kahjulik ei võrdu tervislikkusega.


See on õige ja oluline tähelepanek. Tervislikkuse aspekt tuleb vitamiinide, mineraalide, fulvohapete, humiinhapete jt. sarnaste nahale ja organismile kasulike ainete suurest osakaalust koostisosades mida me oma retseptides kasutame