netcat kribas:
Tegelikult on olemas sellel kõigel omad päris juured all: nimelt ei tahetud teha suuri investeeringuid Tallinna teedesüsteemi, kuna autode arvu kasv on tekitanud ummikute-ajastu.
Esimene ummik Tallinnas oli 1994a sügisel. See oli ummik, mis tekkis sellest, et tänava läbilaskevõime osutus väikeseks ja autode hulk oli piisavalt kasvanud.
Uus, oluliselt suurema läbilaskevõimega teede süsteem oleks olnud väga kallis. Arvati, et valime odavama variandi - hakkame inimesi sundima autoga mitte sõitma ja pakkuma neile alternatiiviks “tänapäevast” paberil ja propagandas “arenevat” ühistransporti. Ja sealt pidepunktist ongi kasvanud kõik need mullistused nagu punased rattarajad kus mitte keegi ei sõida, kaks ühistranspordirida kõrvuti kesklinnas magistraalil, “15-minuti linn”, loobumine Põhjaväila väljaehitamisest jne.
See kõik on siin juba läbi nämmutatud teema.