uuendan juba vana linki, kui ok
Uudis Vana Tallinna võimaliku siirdumisest Kapellskär-Paldiski liinist vene firmale Expo Toursile (ja liinile Tallinn-Peterburg) äkki indikeerib tõusvat konkurentsi Paldiski liinil. Mõis&Co (www.ebl.ee) ilmselt konkureerib hästi sel liinil.
Küsimus sel juhul aga, kuidas sõidavad “hinnatundlikumad” reisijad Eesti ja Rootsi vahel kevadest, kui vaid Victoria ja Romantika on Stockholmi liinil. Äkki see segment kaob…läheb Estonian Airile…
www.bsl.ee pidi vist link olema
Tallinna Sadama novembrinumbrid näitavad reisijate langus 1,3% võrreldes 2004.
Juuni-Aug näitas Sadama nimbrid -0,2%, Tallinki langus oli samal ajal prospekti järgi 5,4%
Sept-Okt oli Tallinki reisijate arv languses võrreldes 2004, prospekti järgi. Sadama numbrid näitasid tõusu septembris, langus oktoobris.
Kui õigesti mäletan ei konkureerinud Birka Princess ja Silja Opera eelmisel aastal nii palju kui praegu. Äkki oli tollal aga Finnjeti liinil siin. Silja Opera lahkub eeldatavasti Tallinna liinilt veebruaris.
Negatiivne debatt Soomes on võib-olla mõjutanud Tallinki numbrid pisut allapoole.
Tallink Q1 mis lõppes 30 Nov siis näitab reisijate arvu langus, ma arvan. Regina karileminek kindlasti avaldas mõju. Kasuminumber on teine asi, aga kui IPO-kulud kasumiaruandes, siis punased numbrid, ma arvan.
Juuni-Aug näitas Sadama nimbrid -0,2%, Tallinki langus oli samal ajal prospekti järgi 5,4%
Sept-Okt oli Tallinki reisijate arv languses võrreldes 2004, prospekti järgi. Sadama numbrid näitasid tõusu septembris, langus oktoobris.
Kui õigesti mäletan ei konkureerinud Birka Princess ja Silja Opera eelmisel aastal nii palju kui praegu. Äkki oli tollal aga Finnjeti liinil siin. Silja Opera lahkub eeldatavasti Tallinna liinilt veebruaris.
Negatiivne debatt Soomes on võib-olla mõjutanud Tallinki numbrid pisut allapoole.
Tallink Q1 mis lõppes 30 Nov siis näitab reisijate arvu langus, ma arvan. Regina karileminek kindlasti avaldas mõju. Kasuminumber on teine asi, aga kui IPO-kulud kasumiaruandes, siis punased numbrid, ma arvan.
Keskmine soome märkija sai 221 aktsiat
Keskmine eesti märkija sai 310 aktsiat.
Keskmine eesti märkija sai 310 aktsiat.
Keskmine rootsi märkija sai 0 aktsiat.
Lätlastel ka tühjad pihud :)
Enimkaubeldud aktsiad
1. Tallink
1. Tallink
Ka enamhoitud nr 1 :)
Keskmine Botswana märkija sai teada, et aktsia ei kõlba suhu pista.
võib juhtuda nagu Tallinna Veega, paar nädalat on enimkaubeldud, edasi fondid korjavad vabad aktsiad kokku, ja edasi on kõige igavam aktsia, a. 8 tehingut päevas
Why invest your money in something because a broker told you to? If the broker had a clue, he/she wouldn’t be a broker, they would be on a beach somewhere.
Äkki saab mõne aja pärast kõvasti odavamalt osta?
ah et "äkki"? kõike võib juhtuda. võib juhtuda seda ka et kui oled aktsia "kõvasti odavamalt" ostnud, langeb hind veel 2x. ma ütleks selle peale:
äkki saab mõne aja pärast kõvasti kallimalt müüa?
äkki saab mõne aja pärast kõvasti kallimalt müüa?
ma ütleks selle peale, et äkki võib püksi ka tulla :)
Suprema oleks võinud selguse huvides selle tänase Henriku kommentaari ÄP-is kohe börsiteatesse panna, muidu nägi börsiteade ikka väga veider välja. Nii et 92-ga on siis mõned miljonid aktsiad lisaks müügis. Head isu!
Osa aktsionäre loobus müümisest
Osa praeguseid Tallinki aktsionäre, kes plaanisid oma aktsiad avalikul pakkumisel maha müüa, loobusid. “Ei tulegi täpselt meelde, kes loobusid. Need olid institutsionaalsed investorid,” ütles Suprema ettevõtete rahastamise osakonna juht Henrik Igasta. Tema sõnul tahtis osa aktsionäre müüa 92 krooni pealt ega olnud nõus madalama hinnaga.
Osa praeguseid Tallinki aktsionäre, kes plaanisid oma aktsiad avalikul pakkumisel maha müüa, loobusid. “Ei tulegi täpselt meelde, kes loobusid. Need olid institutsionaalsed investorid,” ütles Suprema ettevõtete rahastamise osakonna juht Henrik Igasta. Tema sõnul tahtis osa aktsionäre müüa 92 krooni pealt ega olnud nõus madalama hinnaga.
"Ei tulegi täpselt meelde, kes loobusid..." LOL
Pokker
Bluff
(?)
Pokker
Bluff
(?)
Tallinki rootsi koduleheküljel reklaamitakse et alkohol võib osta odavalt poest, Sadamaterminali kõrvalt. Siis pole vaja kanda alkoholi linnast.
Kummaline, mina mõtlesin et Tallink müüb alkoholi hoopis laevadel
Põhitegevus või puuk - mina ei tea...
www.tallink.se kliki:"Shopping" kliki:"Hamnbutik"
Sadama market – hamnbutiken i Tallinn
Snabbt & enkelt, stort sortiment & förmånliga priser
Nu behöver du inte släpa tunga kassar från stan till hamnen längre.
Intill D-terminalen finner du Sadama Market. Här handlar du dina volymvaror av ädlare drycker, mineralvatten, läsk, cider och öl.
Du lämnar enkelt in din förhandsbeställning på morgonen och hämtar bekvämt ut dina varor på eftermiddagen färdigpaketerade och klara. Från Sadama Market till D-terminalen där Stockholmsfartygen lägger till, är det bara en 60 meters promenad.
Har du bilen med dig kan du parkera och hämta dina varor antingen innan eller efter det att du passerat bilincheck.
Gör det snabbt och enkelt för dig, handla på Sadama Market.
Öppettider: 08.00-17.30 varje dag, lokal tid.
Kummaline, mina mõtlesin et Tallink müüb alkoholi hoopis laevadel
Põhitegevus või puuk - mina ei tea...
www.tallink.se kliki:"Shopping" kliki:"Hamnbutik"
Sadama market – hamnbutiken i Tallinn
Snabbt & enkelt, stort sortiment & förmånliga priser
Nu behöver du inte släpa tunga kassar från stan till hamnen längre.
Intill D-terminalen finner du Sadama Market. Här handlar du dina volymvaror av ädlare drycker, mineralvatten, läsk, cider och öl.
Du lämnar enkelt in din förhandsbeställning på morgonen och hämtar bekvämt ut dina varor på eftermiddagen färdigpaketerade och klara. Från Sadama Market till D-terminalen där Stockholmsfartygen lägger till, är det bara en 60 meters promenad.
Har du bilen med dig kan du parkera och hämta dina varor antingen innan eller efter det att du passerat bilincheck.
Gör det snabbt och enkelt för dig, handla på Sadama Market.
Öppettider: 08.00-17.30 varje dag, lokal tid.
Laevadel kuhu pole üldse vaja alkoholi kanda, ja kus on taxfree (Rootsi) peakski piisavalt mugav ja odav olema. Või kas hinnad on siiski nii kõrged et alkoholipoed ümber sadama võtavad turgu...
Prognoos Q1 sept-okt
Sales: 1050 MEEK
Cost of Sales -850 MEEK
Mark./Adm./Oth -120 MEEK
Fin. Costs -40 MEEK
Profit before IPO-costs: +40 MEEK (+0,35 EEK/aktsia)
IPO-costs -90 MEEK
Profit after IPO-costs -50 MEEK (-0,45 EEK/aktsia)
Q2 tavaliselt nõrgem kui Q1. Q3 ja eriti Q4 tunduvalt paremad. 2006 tulemustest sõltuvad sellest, kuivõrd kasumlikult võib kasutada Regina ja Fantaasia, + täita kolme suurlaeva Galaxy/Victoria/Romantika.
Teatud küsimärgiks on Galaxy esmased turunduskulud, mis on uue laeva tulekul kõrged. (Victoria puhul räägiti 100 meek-st kui õigesti mäletan). Samas jääb mulje nagu Tallink neid aktiveeriks (!) Prospektist: "The project price (including construction, marketing and start-up costs) for each of Romantika and Victoria I amounted to approximately EUR 150 million..." NB "marketing"
Prognoos lähtub prospektinumbritest
(reisijate ja kaupade hooajalise dünaamika/nende vastava mõju käibenumbrile/oletusega et kaubakogused on +10% ja reisijate arv -(4-5)% võrreldes 2004). Nagu näitas aga juba 2005 aasta aruanne on rahavood mitmeti huvitavamad kui kasumi, laevade turuväärtus/book-value ka - eriti arvestades et Autoxpress I ja II olevat müügil.
Lõpude lõpuks arvan, et turg saab närviliseks jaanuaris kui Tallink teenib mõni 0,50 EEK/aktsia (excl-IPO). Dividendina on äkki oodata 1 eek/aktsia aastal 2009. Hinnasiht 60 EEK.
Sales: 1050 MEEK
Cost of Sales -850 MEEK
Mark./Adm./Oth -120 MEEK
Fin. Costs -40 MEEK
Profit before IPO-costs: +40 MEEK (+0,35 EEK/aktsia)
IPO-costs -90 MEEK
Profit after IPO-costs -50 MEEK (-0,45 EEK/aktsia)
Q2 tavaliselt nõrgem kui Q1. Q3 ja eriti Q4 tunduvalt paremad. 2006 tulemustest sõltuvad sellest, kuivõrd kasumlikult võib kasutada Regina ja Fantaasia, + täita kolme suurlaeva Galaxy/Victoria/Romantika.
Teatud küsimärgiks on Galaxy esmased turunduskulud, mis on uue laeva tulekul kõrged. (Victoria puhul räägiti 100 meek-st kui õigesti mäletan). Samas jääb mulje nagu Tallink neid aktiveeriks (!) Prospektist: "The project price (including construction, marketing and start-up costs) for each of Romantika and Victoria I amounted to approximately EUR 150 million..." NB "marketing"
Prognoos lähtub prospektinumbritest
(reisijate ja kaupade hooajalise dünaamika/nende vastava mõju käibenumbrile/oletusega et kaubakogused on +10% ja reisijate arv -(4-5)% võrreldes 2004). Nagu näitas aga juba 2005 aasta aruanne on rahavood mitmeti huvitavamad kui kasumi, laevade turuväärtus/book-value ka - eriti arvestades et Autoxpress I ja II olevat müügil.
Lõpude lõpuks arvan, et turg saab närviliseks jaanuaris kui Tallink teenib mõni 0,50 EEK/aktsia (excl-IPO). Dividendina on äkki oodata 1 eek/aktsia aastal 2009. Hinnasiht 60 EEK.