Paljud lihttööd saavadki üllatavalt palju palka. Prügiautojuhtid vist liiguvad ka kategooriasse “1,5 kohalikku keskmist” kuigi nõuete poolest pole keerulisem töö kui rekkamehe oma. Võib-olla tüütum (manööverdamist rohkem, sõitmist vähem), varase ärkamisega, aga kodule lähemal ja kui veoring tehtud, saad inimese moodi perega aega veeta ja hobidega tegeleda.
Tööturg ja demograafia määrab palju. Feministidele meeldib mõelda, et pole olemas “meeste töid” ja “naiste töid”, aga tegelikult ikkagi on, sest sellistele ametikohtadele naised naljalt ei kandideeri. Tööandja vaatevinklist on tööturul võimalikke kandidaate sellega kohe 2x vähem (mõnes tootmises jällegi palgad madalamad, sest nendele lihttöödele kandideerivad ka naised ja seetõtttu valik suurem).
Teiseks siis MINGID nõuded ikkagi on. C-kategooria lubade olemasolu ei ole nii haruldane, aga nõuab ikkagi teatud ettevalmistust võrreldes paljude “väljaõpe kohapeal” ametikohtadega. Kusjuures siin on ka näiteks ühistranspordi juhid (linnaliinid, trammijuhid) sellises positsioonis, et tulevane tööandja on ise valmis neid koolitama, aga transpordifirmad rekajuhte valides ikkagi eeldavad, et vähemalt C-kategooria ja vajalikud juhiload on kandidaadil endal olemas.