Omniva - autotäis ülbust ja saamatust

Hiljuti sain saadetise välismaalt. Palusin Omnival see ümbersuunata pakiautomaati.
Vatstus - ei ole võimalik! Küsisn miks. Vastus - ei ole võimalik. Ütlesin et võin oodata
Vatstus - ei ole võimalik! jne.
Omnival on sügavalt kama mis tema kliendid temast arvavad! Nad rikuvad kohe mõnuga
eriolukorra reegleid ja suhtuvad hoolimatult nii teie kui ka oma töötajate tervise kaitsesse.
Point on selles et nad on nii suured (ja seal on tööl mõned valitseva erakonna ametnikud soojadel positsioonidel)
et neil pole midagi karta. Te ei pääse neist kuidagi! Ok aga mina siiski üritan ja edaspidi suunan
kõik tellimused muu firma kaudu transporimiseks. Vaatame kas turumajandus toimib või mitte.
Jah ma olen vaid üks (nende kuangine) klient aga 1 on kaa numebr. Teised kliendid ilmselt
märkavad sama ja otsustavad ise kas see neile oluline on.
Huvitav et iga aasta tulevad näiteks jõulud (ja sellega kasvanud saadetiste maht) neile üllatusena.
Siis nad kirjutavad mingi abitu artikli ja lõpuks ikka süüdistavad oma kliente selles et me ostame
mingit mõtetut träni! Pakutav lahendus oli hiljuti selline et postitöötaja akna kaudu ulatab teile
paki ja te ei pea üksteie lähedal olema. Hmm, manufaktuuritöö oli eelmise sajandi alguses
kahtlemata viljakas aga kas see ka tänapäeval ikka sobib? Mõni teine firma suhtuks suurenenud mahtu
postiivselt ja ehitaks kohe uusi pakiautomaate ning probleem oleks lahendatud. Omniva näib arvavat et
see on ajutine probleem ja läheb üle. Pole mõtet liigseid kulutusi teha. Kliendid on ise süüdi kui
nii palju mõtetut träni kokku ostavad!

Ma olen ammu võimaluse korral, kui saab teenusepakkujat valida, vältinud igasugust Om-nii-vää'ga kokkupuutumist. See on täiesti mõttetu firma.
Mõnes mõttes olen ma nendega nõus. Kui me lubame mingil firmal end nii kohelda ja ikka nende juurde
tagasi pöördume siis oleme ise süüdi! Ok edaspidi üritan targem olla.
Oott... mitu tegevjuhti seal Omnivas õigupoolest on vahetunud, kes tulevad jutuga : "nüüd lööme korra maja, tõstame Omniva porist, pühime puhtaks, taastame maine ja jõuame kasumisse" -- Nordica on esilagu vist veel juhtpositsioonil selle koha pealt?!?
https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=omniva+uus+tegevjuht&ie=utf-8&oe=utf-8
Omniva puhul on ju täitsa mitu korda nii juhtunud, et kui paki saaja elab eramajas ja on kodus, siis Omniva kuller sõidab mööda, katsub aiaväravat, mis on tavaliselt lukus, ja sõidab edasi, seda et aiavärava kõrval on kell ei vaevuta üldse vaatama. Hiljem näeb paki saaja Omniva jälgimislehel teadet "paki üleandmine ebaõnnestus"
Omnival on iseteeninduses võimalik valida, kuhu su pakk saabub.

Kui mahub pakiautomaati ning isikut pole vaja tuvastada, siis liigub see soovitud kohta.
Miks välismaalt pakki tellides ei ole võimalik seda suunata läbi Itella? Kes teeb mulle selle selgeks, et miks see nii on?
Kas Itella pole ise sellisest ärist huvitatud?
Veits nagu esimese maailma probleemi virramise teema, enamustesse kohtadesse saab kohe aadressiks sisestada pakiautomaadi aadressi. Ja arvestades, et Omnival on hetkel pakiautomaadid üle koormatud, eriti ei imesta, et nad ei tiku pakke sinna ümber suunama.
ttrust
Miks välismaalt pakki tellides ei ole võimalik seda suunata läbi Itella? Kes teeb mulle selle selgeks, et miks see nii on?
Kas Itella pole ise sellisest ärist huvitatud?


See sõltub saatjamaast ja firmade omavahel sõlmitud lepingutest.
Näiteks britid ise eelistavad oma Royal Mail teenust aga sellel on leping Eestis Omnivaga. Samas sakslaste DHL (tavaline, mitte Express) lõpetas Omniva teenuste kasutamise ja toimetab Eestis pakke Itella abiga.
Jabur on pigem see, et kaubanduskeskuste sidefirmade esindused jäeti lahti, kuigi seal ei saa midagi teha, mida neti teel ei saaks, aga postkontoritele, mis otseselt aatomeid liigutavad, erandit ei tehtud. Omnivat võib igaks juhuks muidugi nüpeldada, ülbemat organisatsiooni on raske ette kujutada, aga ma ausalt öeldes imestan, et nad niigi hästi hakkama on saanud.
Omniva teema on tegelikult "Halvimate teenindusettevõtete TOP", sest kunagi siin oli komme iga firma käitumismudeli kritisieerimiseks eraldi teemat MITTE teha. Seal on ka Omniva pikk ajalugu.
Moderaator võiks praeguse foorumiteema sinna üle kopeerida.
https://www.facebook.com/groups/187649948103569 Omniva (Eesti Post) on kohutav ettevõte.

Seal on päris palju meelelahutust ja Omniva "loogikaid".
Paari aasta tagusest ajast meenub, et ühes korralikus Saksa veebipoes ei saanud teatud sortimenti kaupa Eestisse tellida. Lätti või Soome OK, aga Eesti puhul oli märge, et tootja on ära keelanud vms. 100% selgust ei saanudki, milles asi, aga vihjed olid, et tegemist oli meie postiteenuse eripäraga, et tootja poolt oli selline filter peale pandud. Jabur muidugi, kuna on ju ka teisi kullerteenuseid, kes siin toimetavad. Tänase seisuga ei ole probleem enam aktuaalne, ma oletan.
m_k_
Paari aasta tagusest ajast meenub, et ühes korralikus Saksa veebipoes ei saanud teatud sortimenti kaupa Eestisse tellida. Lätti või Soome OK, aga Eesti puhul oli märge, et tootja on ära keelanud vms. 100% selgust ei saanudki, milles asi, aga vihjed olid, et tegemist oli meie postiteenuse eripäraga, et tootja poolt oli selline filter peale pandud. Jabur muidugi, kuna on ju ka teisi kullerteenuseid, kes siin toimetavad. Tänase seisuga ei ole probleem enam aktuaalne, ma oletan.

Kui veebipoed peavad hakkama tegelema pidevate kaebustega, mis tulevad ühest miniriigist, et nende saadetud pakendid on lahti kistud ja osad kaubad on varastatud ja muud säärast .... Siis on see loomulik reaktsioon.
ttrust
Miks välismaalt pakki tellides ei ole võimalik seda suunata läbi Itella? Kes teeb mulle selle selgeks, et miks see nii on?
Kas Itella pole ise sellisest ärist huvitatud?


Mina tellisin Soomest autojuppe ja Itella kuller tõi asjad ilusti kohale. Hiinast tellides on mõned väiksemad vidinad kah Smartposti või Omniva pakiautomaati tulnud aga üks kord pidi lausa postkontorisse järgi minema. Oleneb kuidas müüja posti paneb vist.
Mul on korduvalt kuskilt välismaalt tellitud pakid saabunud Omniva pakiautomaati. Võimalik, et ma elan mingis teises maailmas, aga mul pole Omnivaga tegelt üldse probleeme olnud, alati on asjad normaalselt toiminud.
mike
Mul on korduvalt kuskilt välismaalt tellitud pakid saabunud Omniva pakiautomaati. Võimalik, et ma elan mingis teises maailmas, aga mul pole Omnivaga tegelt üldse probleeme olnud, alati on asjad normaalselt toiminud.


Omniva asjad tulevad pakiautomaati ainult sel juhul, kui sul on tehtud kas Omniva konto või on paki saatja märkinud pakile sinu telefoninumbri. Alati kõik ei viitsi seda kirjutada peale või ei võimalda süsteem aadressilipiku printimisel seda teha.
Kiidaks ka sõimule vahelduseks. Eile helistas kuller, et minu suurem paki jaoks hetkel Selveri automaadis kohta ei ole. Aga et kui mul on võimalik järgi tulla, siis ta on teatud kellaajani sealsamas parklas ja saan varem kätte. Sain. Kiidan.
1 Like
Ei ole küll kursis Omniva tööprotsessidega, aga senikuuldu-nähtu-kogetu põhjal teeks panuse sellele, et tegu oli puhtalt kulleri omaalgatusega. Sellisel juhul kuulub tänu puhtalt talle, ja tõenäoliselt väärib see kuller paremat tööandjat.
zuckerblaum
Ei ole küll kursis Omniva tööprotsessidega, aga senikuuldu-nähtu-kogetu põhjal teeks panuse sellele, et tegu oli puhtalt kulleri omaalgatusega. Sellisel juhul kuulub tänu puhtalt talle, ja tõenäoliselt väärib see kuller paremat tööandjat.


Kuller esindab tööandjat.
Nii siis, kui ta s.ta kokku keerab kui ka juhul kui ta omal algatusel standardist paremat teenust pakub.