tervist.
ma ise näen üsnagi pöörast potentsiaali sellel ettevõttel.ma siiski alles algaja spekulant ja teen oma esimesi beebisamme.mida kogenenumad tegelased sellelst ettevõttest arvavad?
tervist.
ma ise näen üsnagi pöörast potentsiaali sellel ettevõttel.ma siiski alles algaja investor ja teen oma esimesi beebisamme.mida kogenenumad tegelased sellelst ettevõttest arvavad?
ma ise näen üsnagi pöörast potentsiaali sellel ettevõttel.ma siiski alles algaja investor ja teen oma esimesi beebisamme.mida kogenenumad tegelased sellelst ettevõttest arvavad?
Paraboolne stokk? Ma ei imestaks absoluutselt, kui siit uus ATH tuleks, aga sa oled hiline liituja ja peaksid kohe sääred tegema kui mull (jälle) lõhkeb. Väidetavalt on 18% short'e, nii et võib vabalt squeeze tulla:

See oleks muidugi puhas gamble. Hiina ei ole just läbipaistev riik. Ei maksa arvata, et ükskõik kui suure valuatsiooni taga pole tegelt pettus. Hea risk:reward'i või mõistliku pikaajalise investeerimistegevusega siin kindlasti tegu ei ole imho : )
Proovi, pane tonn sisse ja mingi SL, pekki hakkab minema siis sisene altpoolt uuesti, vaata, kas saad rohkemaga tulema. Kooliraha tuleb maksta, niisama paberil unistamine suht mõttetu.
See oleks muidugi puhas gamble. Hiina ei ole just läbipaistev riik. Ei maksa arvata, et ükskõik kui suure valuatsiooni taga pole tegelt pettus. Hea risk:reward'i või mõistliku pikaajalise investeerimistegevusega siin kindlasti tegu ei ole imho : )
Proovi, pane tonn sisse ja mingi SL, pekki hakkab minema siis sisene altpoolt uuesti, vaata, kas saad rohkemaga tulema. Kooliraha tuleb maksta, niisama paberil unistamine suht mõttetu.
tänan asjaliku vastuse eest!
hüppan siis sügavas otsas vette ja eks näis kas ujun välja :)
hüppan siis sügavas otsas vette ja eks näis kas ujun välja :)
Hea, et keegi NIO teema tegi. Tegelikult võrreldes NIO marketcapi näiteks NKLA-ga siis veel NIO-l 5x kasvuruumi. See mis muidugi hiinas nende paberitega cookitakse on omaette teadus.
NIO-st räägitakse kui Hiina Teslast ja seal võibki sarnane haip tekkida, mis ajab valuatsiooni naeruväärselt kõrgeks nagu Tesla puhul. Hetkel on oluline see, et NIO tootmisliinid näikse suutvat autosid toota ja nüüd on vaja lihtsalt toodangumaht 10-kordistada ja loota et ostjad on ka olemas. Arvestades Hiina liikumist elektrilisele transpordile, mis pole küll suurriigile väärilises tempos toimunud, aga seda enam on potentsiaali, võib oletada, et lattu vast niipea midagi seisma ei jää. Ja kuna Tesla tootmine on nüüd ka Hiinas, saab sealt pealt nii mõndagi õppida, et oma mahajäämus tasa teha.
Oman ja ei kavatse lähiaastatel müüa.
P.S. Loomingulist raamatupidamist harrastab ka Tesla, see pole hiinlaste privileeg :)
Oman ja ei kavatse lähiaastatel müüa.
P.S. Loomingulist raamatupidamist harrastab ka Tesla, see pole hiinlaste privileeg :)
Rõõm kuulda,et ma ainus "loll" pole :D
1. Nio äri konseptsioon jätab Apple mulje:
Väga lojaalsed kliendid.
Nio majad/houses, kus saab teha ühistegevusi, lastenurgad, raamatukogu, Nio disainiga riided. Nad loovad kogukonda, mis on väga kaval ja üsna efektiivne turundus(kliendid teevad ise reklaami).
2. Akude vahetus(swapping), selle suur pluss on, et sa võid osta odavama auto(väiksema mahutavusega aku hind toob auto hinna alla) ja saad hiljem kasutada pikemate sõitude jaoks suurema mahutavusega akut, rentides/vahetades selle Nio stationis. Hetkel on neil valmis umbes 140 jaama.
Nio station on valmis ehitatud üle riigi ja saavad olema üksteisest 3km kaugusel ja auto aku vahetus kestab 3 minutit. Kui kaua läheb tavaauto tankimisele aega koos maksmisega?!!
Kasutades kiirlaadimist mõjutab see aku kasutusiga(lühendab).
Suurlinnas (eriti suurte korrusmajade piirkonnas) tekib kiirlaadimis kohtadega probleeme, neid ei pruugi tulevikus jätkuda. Sellepärast on mõistlik kasutada akude vahetust(battarey swapping). Samas jääb ka võimalus kasutada tavalist juhtme otsas laadimist.
3. Vähemalt 2 aastat toetab Hiina riik maksude alandamisega, eriti neid firma side kes kasutavad akude vahetamise tehnoloogiat.
4. Arendavad samuti isejuhtivat autot nagu Tesla. Nio partneriks on selle ala maailma juhtivaid firmasid Mobileye (Inteli omanduses).
5. Nio plussiks on, et Hiina on maailmas 5G tehnoloogia arengus kõige ees, 5G on autode isejuhtimise vundamendi suur osa.
6. Hind ja kvaliteet, mida ei saa öelda kahjuks osadele Tesla mudelitele.
Väga lojaalsed kliendid.
Nio majad/houses, kus saab teha ühistegevusi, lastenurgad, raamatukogu, Nio disainiga riided. Nad loovad kogukonda, mis on väga kaval ja üsna efektiivne turundus(kliendid teevad ise reklaami).
2. Akude vahetus(swapping), selle suur pluss on, et sa võid osta odavama auto(väiksema mahutavusega aku hind toob auto hinna alla) ja saad hiljem kasutada pikemate sõitude jaoks suurema mahutavusega akut, rentides/vahetades selle Nio stationis. Hetkel on neil valmis umbes 140 jaama.
Nio station on valmis ehitatud üle riigi ja saavad olema üksteisest 3km kaugusel ja auto aku vahetus kestab 3 minutit. Kui kaua läheb tavaauto tankimisele aega koos maksmisega?!!
Kasutades kiirlaadimist mõjutab see aku kasutusiga(lühendab).
Suurlinnas (eriti suurte korrusmajade piirkonnas) tekib kiirlaadimis kohtadega probleeme, neid ei pruugi tulevikus jätkuda. Sellepärast on mõistlik kasutada akude vahetust(battarey swapping). Samas jääb ka võimalus kasutada tavalist juhtme otsas laadimist.
3. Vähemalt 2 aastat toetab Hiina riik maksude alandamisega, eriti neid firma side kes kasutavad akude vahetamise tehnoloogiat.
4. Arendavad samuti isejuhtivat autot nagu Tesla. Nio partneriks on selle ala maailma juhtivaid firmasid Mobileye (Inteli omanduses).
5. Nio plussiks on, et Hiina on maailmas 5G tehnoloogia arengus kõige ees, 5G on autode isejuhtimise vundamendi suur osa.
6. Hind ja kvaliteet, mida ei saa öelda kahjuks osadele Tesla mudelitele.
Olen ise natuke üle aasta Nio`se investeerinud ja kahetse.
II.kvartali ja juuni numbrid olid kenad küll, kui kasvuprotsente vaadata:
https://ir.nio.com/news-events/news-releases/news-release-details/nio-inc-provides-june-and-second-quarter-2020
https://ir.nio.com/news-events/news-releases/news-release-details/nio-inc-provides-june-and-second-quarter-2020
Jimmy Butler
II.kvartali ja juuni numbrid olid kenad küll, kui kasvuprotsente vaadata:
https://ir.nio.com/news-events/news-releases/news-release-details/nio-inc-provides-june-and-second-quarter-2020
Kui Tesla rada läheb, siis market capi pealt on siin ju 20x hinnatõus veel ees.
Praegu on veel vara prognoosida kas NIO-st saab Tesla otsene konkurent, aga vaadates Hiina ärieetikat ja valitsuse strateegiat elektrilise transpordi sektoris ei imestaks üldse, kui NIO-st saab riikliku tähtsusega ettevõte, millele antakse korraldus Teslat tootmismahtudes edestada, et (pool)vaenuliku suurriigi ettevõte seal end liiga mugavalt tundma ei hakkaks. Pluss veel see intellektuaalse omandi kopeerimine, millele kohalik võim heakskiitva noogutusega läbi sõrmede vaatab. Globaalsel autoturul pole Hiina autod muidugi kunagi läbi löönud, sinna ma NIO-le edu ei ennustaks. Küllap vanad saurused ka saavad end lõpuks teisele küljele keeratud ja elektrikate tootmisele hoo sisse. Kuigi arvata võib, et mõni miljon autot aastas turuosa antakse Teslale ära oma venitamise ja saamatuse tõttu. Aga hiinlased kummi ei venita, neil käib vajadusel kõik välgukiirusel nagu Tesla Hiina tehase ehitus praktikas näitas.
Põnev saab kindlasti olema. TSLA on nii kõrgele tõusnud, et sealt mingi 10-20x valuatsiooni kasvu keegi ei oota, NIO puhul võib tõesti kiire kasv ees olla, umbes nagu peale TSLA IPO-t oli. Toota nad oskavad ja auto pidi ka suht hea olema, jääb üle vaid ostjad leida. Aga seda on keeruline prognoosida, kas NIO autod muutuvad kunagi Tesladest popimaks või vähemalt sama ihaldusväärseks.
Põnev saab kindlasti olema. TSLA on nii kõrgele tõusnud, et sealt mingi 10-20x valuatsiooni kasvu keegi ei oota, NIO puhul võib tõesti kiire kasv ees olla, umbes nagu peale TSLA IPO-t oli. Toota nad oskavad ja auto pidi ka suht hea olema, jääb üle vaid ostjad leida. Aga seda on keeruline prognoosida, kas NIO autod muutuvad kunagi Tesladest popimaks või vähemalt sama ihaldusväärseks.
esimesed sajad eurod teenitud.jätkame samas vaimus.ruumi tõusuks on veel ohtralt ja uskuge mind-tulevik on aasia ning austraalia päralt.
mongol9
esimesed sajad eurod teenitud.jätkame samas vaimus.ruumi tõusuks on veel ohtralt ja uskuge mind-tulevik on aasia ning austraalia päralt.
Sada eurikut teenitud ja juba nii enesekindel... :P
Aga räägi lähemalt, mis selle Austraaliaga on, mis pauk sealt meid ootab?
kulla mees.ei ole vaja hakata siin tühja koha pealt mögisema ja tüli üles kiskuma.jäta parem asi kohe sinnapaika ja kõigil kergem.
kui ikkagi vaja urgitseda,siis soovitan portaali delfi.ee.
kui ikkagi vaja urgitseda,siis soovitan portaali delfi.ee.
mongol9, alles pool kuud tagasi olid algaja spekulant ja tegid oma beebisamme, aga nüüd viskad õhku, et Austraaliast on midagi oodata. Ära ole uhke ja räägi teistele kah.
Ei pea silmas otseselt mõnda ettevõtet.
Pean silmas Austraalia mandrit oma maavaradest pungil maapõuega ja eraldatusega muust maailmast,mis minu arvates tulevikus on üha suurem pluss.Poliitiline stabiilsus pole ka just miinuseks.
Pean silmas Austraalia mandrit oma maavaradest pungil maapõuega ja eraldatusega muust maailmast,mis minu arvates tulevikus on üha suurem pluss.Poliitiline stabiilsus pole ka just miinuseks.

Kes saksa keelt oskavad, siis siin on uue Nio ES6 ülevaade.
https://youtu.be/3paPg4umR_w
https://youtu.be/3paPg4umR_w