http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=88338
Joakim ja LHV töötaja Erki Kert ütlevad ka sõna sekka.
Mis Teie asjast arvate?
Kas keegi on mõne uue (NextGen) Bombardier CRJ-900-ga lennanud? Peaks olema vägagi ökonoomsed lennukid ja suutma enamusi liine teenindada (v.a. võib-olla Barcelona, Rooma ja Dublin? Eks see ainuke 737 jääb siis nende ja tšarterite jaoks), aga mind huvitab just reisija seisukohalt. 2x2 kõlab küll mugavamalt, aga kuna EA tellis 90-kohalistena, siis ilmselt jalaruumi ei hakka seal olema.
Kusjuures mulle kui reisijale EA praegu meeldib, teenindus ja lennukid on head ning piloodid osavad, piletihind ka ei ehmata. Kahju ainult, et SAS koti pähe tõmbab :-)
Kusjuures mulle kui reisijale EA praegu meeldib, teenindus ja lennukid on head ning piloodid osavad, piletihind ka ei ehmata. Kahju ainult, et SAS koti pähe tõmbab :-)
EA probleem paistab olevat asjaolu et ta on SAS-i tütar; õnnetuseks on SAS-il ka AirBaltic ning viimasesse on rohkem ressursse pandud. Olen viimase dekaadi jooksul kõvasti lennanud ning pilt mis veel seitse aastat tagasi valitses Tallinna Lennujaamas oli mäekõrguselt üle Riia lennujaama seisukorrast (suur sile plats ning sellele püstitatud kaarhall reisijate teenindamiseks). EA-l oli sigahea pardateenindus, tasemel söögid-joogid ning kellajaliselt täpne lendamine. Mingist hetkest alates hakkas vanker allamäge veerema ning tagantjärele on isegi keeruline öelda kas põhjuseks oli EA oma lollus või välised tegurid.
Delfi pealkiri:
"Eesti õhuga saab suvel tihedamalt Moskvasse "
"Eesti õhuga saab suvel tihedamalt Moskvasse "
toimetaja vene rahvusest sugemetega vast
Mida tähendab Estonian Airi lendudel OV?
lennufirmadel on rah.vah. lühendid mida jagab IATA?
Omal Vastutusel
:)
Estonia says to open talks with SAS on Estonian Air, could buy majority stake in Estonian Air from SAS
* ESTONIAN AIR ORDERS THREE BOMBARDIER CRJ900 NEXTGEN AIRLINERS
* BOMBARDIER AEROSPACE - THE CONTRACT IS VALUED AT APPROXIMATELY $123 MILLION
* BOMBARDIER AEROSPACE SAYS FIRM ORDER REPLACES ORDER FOR THREE CRJ900 NEXTGEN AIRCRAFT THAT WAS ANNOUNCED ON MARCH 10, 2008
* BOMBARDIER AEROSPACE SAYS CONTRACT VALUE COULD INCREASE TO $211 MILLION SHOULD BOTH OPTIONS BE CONVERTED TO FIRM ORDERS
* BOMBARDIER AEROSPACE - THE CONTRACT IS VALUED AT APPROXIMATELY $123 MILLION
* BOMBARDIER AEROSPACE SAYS FIRM ORDER REPLACES ORDER FOR THREE CRJ900 NEXTGEN AIRCRAFT THAT WAS ANNOUNCED ON MARCH 10, 2008
* BOMBARDIER AEROSPACE SAYS CONTRACT VALUE COULD INCREASE TO $211 MILLION SHOULD BOTH OPTIONS BE CONVERTED TO FIRM ORDERS
Osteti siis EA riigirahade eest tagasi. Kohe oligi üleval oht, et äkki riik oma lollusest hakkab ütlema, kuhu lendama tuleb hakata. Pandi Joakim Helenius nõukogu esimehe kohale. Tulemus?
Helenius sai oma isikliku lennukompanii? Helsinki ja Peterburi vahel on oluliselt parem lennuliini ühendus kui Tallinna ja Peterburi vahel. Ainus tõeliselt usaldusväärne ühenduslüli Tallinna ja Peterburi vahel on buss. 300 km idas olevasse 5 mln elanikuga linna saab liinil Tallinn-Peterbur-Tallinn läbitud mitte vähem kui 43h. Lihtsalt sa pead passima kui bussi kui tahad 1,5 päevaks minna.
Estonian Airi nõukogu, mille eesotsas istub investeerimispankur Joakim Helenius, tegi Estonian Airi meeskonnale ülesandeks analüüsida kopteriliini tasuvust Tallinna ja Helsingi vahel. Kopterliiniga oleks Helsingis elaval ärimehel meiega lennata Tallinna kesklinna ja siit edasi Moskvasse või Peterburgi, sõnas Estonian Airi juhatuse esimees Andrus Aljas.
Helenius sai oma isikliku lennukompanii? Helsinki ja Peterburi vahel on oluliselt parem lennuliini ühendus kui Tallinna ja Peterburi vahel. Ainus tõeliselt usaldusväärne ühenduslüli Tallinna ja Peterburi vahel on buss. 300 km idas olevasse 5 mln elanikuga linna saab liinil Tallinn-Peterbur-Tallinn läbitud mitte vähem kui 43h. Lihtsalt sa pead passima kui bussi kui tahad 1,5 päevaks minna.
Võib täitsa nii olla.
2005 aastal pärast õnnetust. Helsingi kopteriliinil võivad lennud lõppeda
Tallinna ja Helsingi vahel tihedalt liikuvate ettevõtjate hinnangul oleks kopteriliini kadumine suur kaotus, sest kiirlaevad ega lennukid suuda nii kiiret ühendust tagada. Trigon Capitali nõukogu esimehe Joakim Heleniuse sõnul oleks lendude lõpetamine isiklikult talle väga suur pettumus.
«Kui seni planeerisin kohtumisi kopterilendude järgi, siis nüüd tuleb kõike hoopis teistmoodi teha – pealegi on laev ja lennuk oluliselt aeglasemad,» lausus Helenius. Siiski tõdes mees, et mõistab liini sulgemise põhjendusi. Samuti teab ta paljusid soomlasi, kes loobusid pärast õnnetust kopterilennust.
2008 aastal liini taaskäivitamise esimesel lennul. Copterline alustas taas lendudega
"Mina hoian sellega väga palju aega kokku, sest ma lendan edasi-tagasi väga tihti, kaks või kolm korda nädalas," rääkis ärimees Joakim Helenius.
2005 aastal pärast õnnetust. Helsingi kopteriliinil võivad lennud lõppeda
Tallinna ja Helsingi vahel tihedalt liikuvate ettevõtjate hinnangul oleks kopteriliini kadumine suur kaotus, sest kiirlaevad ega lennukid suuda nii kiiret ühendust tagada. Trigon Capitali nõukogu esimehe Joakim Heleniuse sõnul oleks lendude lõpetamine isiklikult talle väga suur pettumus.
«Kui seni planeerisin kohtumisi kopterilendude järgi, siis nüüd tuleb kõike hoopis teistmoodi teha – pealegi on laev ja lennuk oluliselt aeglasemad,» lausus Helenius. Siiski tõdes mees, et mõistab liini sulgemise põhjendusi. Samuti teab ta paljusid soomlasi, kes loobusid pärast õnnetust kopterilennust.
2008 aastal liini taaskäivitamise esimesel lennul. Copterline alustas taas lendudega
"Mina hoian sellega väga palju aega kokku, sest ma lendan edasi-tagasi väga tihti, kaks või kolm korda nädalas," rääkis ärimees Joakim Helenius.
Kui EA ei tee seda lennufarssi nagu Tallinn-Kuressaare liiniga, siis mingu ja tehku ära. Joakimil raha palju. Kopteriliini klient ongi inimene, kellel on võimalust seda teenust kasutada ja ta hindab oma aega. Aeg ei ole raha! kaotatud raha saab tagasi teha, aega mitte. Jah, ma tean ka vähemalt ühte inimest kes lendas iga päev Tallinn-Stockholm vahet ning ta planeeris oma tagasilendu läbi Stockholm-Tallinn või Stockholm-Helsinki-Heliport-Tallinn vastavalt lennuki reaalsele saabumisele ehk palju ta hilines. Ta rääkis mulle, kui peeneks teaduseks ta oli selle asja ajanud ning otsus, kas läheb ühte liini pidi või teist sõltus ikka sellest, mis parajasti saadaval oli. Kui kõik oli soodne, lennati tagasi ümberistumisteta.
EA Tallinn-Kuressaare farss - ma olin enne EA tulekut tihe, teatud perioodis, seda liini varem teenindanud kompanii kasutaja. Hind oli soodne ja see ajavõit oli kolosaalne. Tallinnast Kuressaarde oli 25 min puhastlendu ja tagasi oli 35 või 40 min - teine lennukoridor. Asi töötas kui kellavärk. Sellist asja, et lendu ei toimu, ei arvestanud keegi piltetite ostjatest.
EA Tallinn-Kuressaare farss - ma olin enne EA tulekut tihe, teatud perioodis, seda liini varem teenindanud kompanii kasutaja. Hind oli soodne ja see ajavõit oli kolosaalne. Tallinnast Kuressaarde oli 25 min puhastlendu ja tagasi oli 35 või 40 min - teine lennukoridor. Asi töötas kui kellavärk. Sellist asja, et lendu ei toimu, ei arvestanud keegi piltetite ostjatest.
EA-le on Tallinn-Kuressaare lendu vaja ainult riigitotatsiooni suurendamiseks ja saamiseks. Miski muu teda ei huvita. EA ajal olen seda liini 1x kasutanud.
Estonian Air tegi lepingu Soome start-up firmaga Cabforce. Cabforce osutab takso, limusiini või minibussi broneerimisteenuseid kaheksas Estonian Airi sihtpunktis. -Kauppalehti
Estonian Air hub-and-spoke tegevus on nüüd siis alanud, mis ongi näha Tallinna kohal. Lendude ja reiside arv kuskil kaks korda varasemast suurem.
Tundub, et EA on hakkanud regulaarselt iga kuu teavitama reisijate arvu, lendude arvu ja täituvust:
Mais lendas Estonian Airiga Tallinnast algavatel regulaarlendudel 98 439 reisijat, mida on 91,1% rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Estonian Airi lendude täituvus oli mais 73,8%, mis on 11,4 protsendipunkti võrra kõrgem kui eelmise aasta samal perioodil.
Käesoleva aasta esimesel viiel kuul reisis Estonian Airiga ühtekokku 323 240 reisijat, sh regulaarlendudel 322 590. Reisijate arv regulaarlendudel suurenes 46%.
Esimesel viiel kuul toimus 7433 lendu, mida on 65,4% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. Mais toimus 2192 lendu, mida on eelmise aastaga võrreldes 98,9% rohkem.
e24.ee on antud info uudiseformaadis avaldanud, ja artikli all kommentaarruumis on kujunenud haleluja-koor, näiteks:
Soomlane saab küll kõrget palka, aga vähemalt teeb ta ka head tööd firmaga.
http://www.e24.ee/864876/com/estonian-air-kasvatas-reisijate-arvu-91-protsenti/
Sellepärast on nüüd oluline, et maksumaksja teab mis infot ta ei saa, ehk käive, mis on seotud EA-le laekuva piletihituluga, kulude kasv, ja siis muidugi majandustulemus.
Äärmiselt lihtne oleks muidugi teavitada maksumaksjaid sellest, aga nüüd jääb see ilmselt väike gruppi infoks kuni järgmise aastaaruande ilmutamiseni.
Tundub, et EA on hakkanud regulaarselt iga kuu teavitama reisijate arvu, lendude arvu ja täituvust:
Mais lendas Estonian Airiga Tallinnast algavatel regulaarlendudel 98 439 reisijat, mida on 91,1% rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Estonian Airi lendude täituvus oli mais 73,8%, mis on 11,4 protsendipunkti võrra kõrgem kui eelmise aasta samal perioodil.
Käesoleva aasta esimesel viiel kuul reisis Estonian Airiga ühtekokku 323 240 reisijat, sh regulaarlendudel 322 590. Reisijate arv regulaarlendudel suurenes 46%.
Esimesel viiel kuul toimus 7433 lendu, mida on 65,4% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. Mais toimus 2192 lendu, mida on eelmise aastaga võrreldes 98,9% rohkem.
e24.ee on antud info uudiseformaadis avaldanud, ja artikli all kommentaarruumis on kujunenud haleluja-koor, näiteks:
Soomlane saab küll kõrget palka, aga vähemalt teeb ta ka head tööd firmaga.
http://www.e24.ee/864876/com/estonian-air-kasvatas-reisijate-arvu-91-protsenti/
Sellepärast on nüüd oluline, et maksumaksja teab mis infot ta ei saa, ehk käive, mis on seotud EA-le laekuva piletihituluga, kulude kasv, ja siis muidugi majandustulemus.
Äärmiselt lihtne oleks muidugi teavitada maksumaksjaid sellest, aga nüüd jääb see ilmselt väike gruppi infoks kuni järgmise aastaaruande ilmutamiseni.
Möönan, et info jagamine on olnud parem kui ootasin oma eelmises kommentaaris kolm nädalat tagasi. Numbreid siiski kahjuks pole, (käibe ja tulemuste kohta).
Tõenäoliselt hakkavad uudised ilmuma samm-sammult. Täna võib vaid spekuleerida mis ettevõttes toimub. Nõukogu esimees sai välja vahetatud, aga omanik ei kommenteerinud. Kommenteeris hoopis nõukogu esimees ise.
Tõenäoliselt hakkavad uudised ilmuma samm-sammult. Täna võib vaid spekuleerida mis ettevõttes toimub. Nõukogu esimees sai välja vahetatud, aga omanik ei kommenteerinud. Kommenteeris hoopis nõukogu esimees ise.
Toetan IRLi nii kaua, kui seda juhivad Mart Laar ja Juhan Parts, sõnas ettevõtja ja parempoolsete parteide toetaja Joakim Helenius.
http://www.ap3.ee/?PublicationId=4b7fa6d0-a091-4bd9-b9b1-4af085f2eac8&ref=rss
=>
Huvitav dünaamika riigi ja erasektori vahel Eestis.
http://www.ap3.ee/?PublicationId=4b7fa6d0-a091-4bd9-b9b1-4af085f2eac8&ref=rss
=>
Huvitav dünaamika riigi ja erasektori vahel Eestis.