Bravocom

Huvitav millega nemad plaanivad kliente võita ?

minu arusaamisel oleks hinnakonkurents ainukene võimalus. Võib-olla nad et taha aga sellest rääkida enne oma teenuste käivitamist. Teine variant on et terve ettevõte on suur nali, nagu www.bravocom.ee
Väga huvitav leht, ahahhahahha
Esialgu on nad küll lubanud hakata mitte hinna- vaid teenindusliidriteks
Põldsammil on palju huvitavaid mõtteid, nii Eestis kui ka maailmas päris uuenduslikud. Head mõtted on muidugi üks asi, nende rahaks pööramise võimalus aga hoopis midagi muud. Aga seda võib küll öelda, et erinevalt teistest operaatoritest mõtleb ta väga pädevalt kastist väljas. Nagu ma mäletan, ei ole asja tuum hoopiski antud operaatoris, vaid selle kaudu üritatakse püüda hoopis suuremat kala. Bravocom on lihtsalt lakmuspaber, if u wish.
www.bravo.ee ja töötajate all väidetavalt päris palju hiljuti veel teiste operaatorite leiba söönud inimesi
Midagi nad seal mõtlevad. Me siin kah mõtlesime ühele potentsiaalsele tulijale kõva kontseptsiooni valmis (kaval hind + teenus), aga too loobus üldse osalemast. On kuulda olnud, et Põldsamm on ise ka umbes midagi sellist kavalat välja mõtelnud, kuigi vist mitte nii salakavalat kui meie :-)

Eks siis ole näha.
suffiks, ehk räägid lähemalt, mis siis asja tuum on ja mis kala siis püüda üritatakse?
To: proteo

Inimesed, kes asja käima jooksma palgatud, on THE PEOPLE to do it Eestis. Kõik on pädeva träkkrekordiga ja oma ala tipud. Vähemalt ühel hiljutisel hetkel. Äkki keegi on vahepeal ära läinud, ei tea.

to: Velikij

Ei tahaks ennast üle tähtsustada või jätta muljet, et ma kõike ja detailselt täpselt teaks, aga projekti uudsus peitub eelkõige turustamise poole peal (not so cutting edge, aga siiski Eestis pretsedenditu) ja...erm...teenuse kulude kompenseerimise skeemis (hard core cutting edge super plaan, aga mis ekspert mina ka olen). Võin ütelda seda, et on ka inimesi, kes sellele riskiinvesteeringule "ei" ütlesid, kui ma ei eksi siis ka seda lehte majandavast majast :).

Aga kala püütakse mitte õngega, vaid uudse õngekontseptsiooniga, mida hoiab täiesti teine kalamees.
suffiks >
kas need hardcoresuperhyperduper kontseptsioonid, millele vihjad, sisaldavad sixpacki korgi alt ja pampersipakist jagatavaid kõneminuteid?
Ei, see on see turunduse pool. Ja vaatamata selle mitte eriti suurele geniaalsusele ei ole seda Eestis rakendatud.
Ei, suffiks, ega asi polegi kellegi persooni tähtsustamises, lihtsalt asi tundub väga huvitav ja tahaks seetõttu lihtsalt rohkem teada, ei muud? Kui ümber nurga ja vihjamisi rääkida, siis on need vääritimõistmised kerged tekkima, üks räägib kalast, teine õngest, kolmas kontseptsioonist...tegelikult on asi lihtsalt turustuskanalis.

Aga kuidas siis tegelikult on?
Kui juba jutt kalapüügile läks:

On 2 ütleme poolvennast, võibolla ka vennast (see oleneb perekondlikest suhetest, kuidas kokku lepiti) kalameest. Ühele vendadest kuulub täiesti uudne ja ainulaadne õnge rentimise lahendus - kui tavalise õnge laenutamise eest pead ise maksma korralikku raha, siis tema õnge võttes ei pea üldse mitte midagi maksma või makstakse sulle lausa peale (see viimane küll teoreetiline ja vähetõenäoline, aga u never know). Lihtsalt iga kord, kui keegi seda õnge kasutab, peab ta näiteks 3 sekundit silmitsema õngeridva peal olevat logo ja kuulama kuidas tamiil tuule käes kahiseb. Seejärel võib rahulikult püüda hakata. Sellise õnge rentimise lahenduse õigused on kaitstud tänapäeva maailmas pädevates intellektuaalomandi kaitse asutustes optimaalsel moel.

Nende õngede rentimiskoha avab aga TEINE (pool)vend mingikujulise litsentsilepingu alusel.

TERVE PEREKOND (mõlemal (pool)vennal on see tõenäoliselt peaaegu kattuv, võibolla väikeste erinevustega) aga mängib kokkuvõttes ikkagi sellele, et kui see rentimiskoht tulusalt toimib, saab üle maailma sellise õnge rentimise teenusega rämedalt pappi kokku lükata.

---------------------------

Nii palju siis kalandusest. Seda mis täpselt enne kala püüdma asumist selle uudse rendiõngega tegema peab, et ta tasuta kätte tuleb, ma kahjuks ei tea. Ülal lihtsalt üks tõenäoline näide. Muidu teeksin ise sellise õngede laenutamise koha :).
Eks maailmas ole sellisel viisil õngi laenutada üritatud juba kümme ja enamgi aastat. Ainult et kalapüük on selline jama tegevusala, et ei saa suuremat ja rohkem kala välja püüda kui selles veekogus parasjagu on. Ehk siis kui istud konnatiigi kaldal, siis valaskala sealt ei püüa, kasuta mis õnge tahes. Ja kalad, sunnikud, on seal tiigis ka üle loetud (varsti päris täpselt) ning sigivad kehvasti. Hapnikku vähe, noh!

Aga need teised harrastuskalamehed, kes lähevad sinna tiigi kaldale püüdma, ei vinni seda sahinat kuulata ja logoga ritva vahtida. Kala on väike ja vähe ning kätte tuleb see saada niikuinii võimalikult väikese aja- ja närvikuluga. Seda enam, et endise kalurikolhoosi järeltulija on kümme aastat tagasi oma püügikoha sisse söötnud ja tõmbab selle väikese tiigi purikatest enamuse oma lemmiksööda külge. Kala, loll loom, aga karjainstinkti mõjul suurtele järele...

Ja see kaluripere võib küll üle maailma harrastuskalureid sinna tiigi äärde kutsuda, kuid tegijad sinna nende käest õnge laenutama ikkagi tulla ei viitsi. Ei tasu vaeva.

Muidugi on need kaks venda ka varem mõelnud, et mehele tuleb õng koju kätte tuua, küll ta siis sellega ka kalale läheb. Ja selles võib olla kontseptsiooni võti. Ma ei tea. Aga kes teab, rääkigu!

Velikij,

mäletamist mööda kunagi oli selline servis, et kui loed spämmi, siis teenid 5 senti per tuhat vms ? Nüüd kasuta kreatiivsust. No näiteks teeme nii, et seda viite senti ei saa sulas, vaid sellega maksad oma internetiühenduse eest. Ja nii edasi.
Just-just, priitp! Seda ma silmas pidasingi :-)
Üldiselt see turundus meenutab neid ringlvaid kirju. Esimesed võidavad, viimastele jäävad tühjad pihud. IMHO
Telekommunikatsioon ja kalandus on väga keerulised asjad. Aga...

...võiks isegi teha ühe firma ja hakata telliseid tootma. Paneks sinna alla kõvasti pappi. Tehase võib muidugi üürida, ei pea välja ostma. Ainult et kuidas müüa?

Et tellise omahind ei tule konkurentidest odavam, siis hind ei saa olla argumendiks. Samuti ei saa ma teha ümmargust tellist, kuna standard näeb ette, et tellis on kandiline. Jääb üle vaid tellis ära värvida - näiteks lillaks. Sellega võiks ju teatud sihtgruppi püüda, kuid see oleks liiga väike. Iga tellise peale võiks näiteks mingi logo trükkida, kuid inimesed on harjunud ilma logota ühevärviliste tellistega ja ei osta neid eriti palju isegi logoomaniku poolt doteeritud hinnale vaatamata.

Kuna hirmus tahtmine on ikkagi telliseid teha, siis tuleb kaup muuta kultusobjektiks. Selleks lasen ma president Rüütli parema pöidla jälje igasse tellisesse pressida. Nii on garanteeritud, et iga vähegi isamaaliselt mõtlev mees ostab just minu telliseid.

99 krooniga saab juba täna osta endale ilusa telefoninumbri!

Kunagi tulevikus saab seda ka kasutama hakata - numbriliikuvuse tulekul, millal see tuleb ei ole küll veel kindel.

Loe lähemalt siin.

Ja vastava reklaami leiab muuhulgas rate.ee lehelt, ehk siis ilusad numbrid ilusatele inimestele, :)

Kui selliseid nippe on Bravocomi meestel teisigi varrukast puistata, siis ennustan küll firmale edukat käekäiku.

Krt olen vist vanamoodne, aga mul on kuidagi imelik tunne selliste numbrite alguse suhtes nagu - 52, 53, 54, 55, 56, 58 ei ärata eriti usaldust. 51 neelab veel kuidagi alla. Kui ma ei eksi, siis kirjanik Kenderilegi meeldisid numbrid mis algasid 050 ehk siis praegused 50 :))