Uus nägu

Panid ilmselt juba tähele, et aadressilt www.lhv.ee vaatab vastu senisest mõneti erinev pilt - LHV veebikeskkond on valatud uude vormi nii kujunduse kui ka struktuuri osas.

Küsid miks? Vastuseid rohkem kui üks:

1. Esiteks soovisime investeerimisteenuste kõrval võrdselt esile tuua Lõhmus Haavel & Viisemann teised väga olulised tegevusvaldkonnad. Seni on need jäänud meie veebis investeerimisteenuste varju. Seetõttu siis uus esileht kolme suurema alajaotusega - Investor, Varahaldus ja Finantsnõustamine. Samas lisasime esilehele paremasse veergu ka viimaste uudiste ja foorumite väljavõtte ning võimaluse sisselogimiseks koos automaatse suundumisega portfelli lehele. Endine investeerimisteenuste esileht jäi vähemalt esialgu samal kujul siiski alles, avanedes Investori alajaotuses.

2. Hiljuti on uuenenud kogu Lõhmus Haavel & Viisemann korporatiivne nägu, mis pidi varem või hiljem hakkama välja paistma ka veebikeskkonnas. Ei ole tähele pannud? Tule vaata meid lähemalt Pärnu mnt 25.

3. Kolmandaks oli senine kujundus juba päris kaua meid ja loodetavasti ka palju teisi rõõmustanud ning eks see omajagu väsitab. Tuli aeg triibud puhkama saata.

Meie töö ei ole uue kujundusega aga sugugi lõppenud - lisaks vormile on lähiajal plaanis põhjalikult uuendada ka sisu ning eks uus asi tahab veel lihvimist, sissetöötamist ja võib-olla ka veidi parandamist. Ootame selles osas kõigi kommentaare, ettepanekuid, soovitusi jne. Mis meeldib? Mis ei meeldi? Mis võiks olla teisiti? Avastad ehk kuskilt mõne väikese veagi?

Kõik :slight_smile:


LHV arendusmeeskond

olin vist esimene, kes klientidest uut nägu nägi! avasin oma LHV konto ca 5 minutit pärast selle artikli kirjutamist ehk kella 2:30 paiku. juhhei :)
suurepärane. olles ise ka interneti ja disainiga äärmiselt tihedalt seotud, kiidan teostuse igati heaks! igaljuhul jõudu-edu arendusel ;)
Hämmastav, hämmastav, hämmastav. :) See uus kujundus oleks nagu pühadekingitus. Ise ka natuke veebidisainiga kokku puutunud, ja see disain on ikka tõeliselt hea. Nii tore! Suured tänud. (Lipu-lipu-lipu (liputab saba :) ja liiigutab heameelest kõrvu).....
paistab teine kaunikene olevat.
muidu väga hea, aga minu arust on pisut süngetes toonides, elu oleks värvidega vaja sisse anda
T6esti vaga hasti tehtud, kiidan heaks.
On, on küll väga hea. Eelmine versioon hakkas jub väga kirjuks ja segaseks minema. Tänud Teile tubli töö eest ja edu!

Nigut reit juba. Ninnu-nännu, oih-aih.

Tegelikult ei ole nii hea. Mõningad üksikasjad on ok, aga üksikasjadest ei sünni tervikut. Mulje jääb nagu 7 erinevat progejat/disainerit/konsultanti oleksid asja kallal olnud, igaüks on oma rida ajanaud ning teistega pole rääkinud.

A. Kõige hullem on menüü. Õigemini selle laialipritsimine kuidas jumal ja lehekülg parajasti juhatab. Mingit läbivat joont ei ole. Uued 2 haru on totaalselt erinevad vanast harust. Vana haru on eriti kummaline. võtame näiteks käesoleva ehk foorumilehekülje. On 5 menüüd. Kõige arusaamatum on dropdown menüü dubleerimine vasakul sisujuhi pealkirja all.
Lahendus: kasutada läbivalt drop-down menüüd. Esimeseks valikuks (a'la File) panna 3 haru ja rõhutada neid erineva värviga, pööratud värvidega. Peamenüüsse jätta vihje viimati valitud peavalikust, siis kaob vajadus "sisujuhi" järele.

B. Kui juba uuendamiseks läks, siis miks jätta alles hulgaliselt vana ja aegunud tehnikat. Html on täis segu stiilidest ja vanadest halbadest formattimisatribuutidest a'la bgcolor. Stiilid on koostatud asjatundmatult kasutades kõikjal pixel määranguid. Stiilid on ebaühtlased lõigu rea kõrgus on nam-vähem okei ( võiks gramm suurem olla), aga muudel elementidel on see jäetud määramata. Kole. Vasak-parem padding on läbivalt liiga väike. Kole.
Kasutusel endiselt full-javascript dropdown menüü.
Lahendus: likvideerida html'st formattimisatribuudid. Lühendada html koodi loobudes kus võimalik class atribuudist ja kasutada rohkem id selektoreid ja kaskaade. Loobuda pixelitest ning kasutada rohkem em,% määranguid ja fondisuuruste määramisel suhtelist määrangut (nt x-small). Määrata ära baasfondisuurus ja kõik ülejäänud suhtestada sellesse. Kasutada em määrangut paddingute jms formatiks.

C. Uusi värve kasutatakse ebasihipäraselt, rõhutamaks valesid asju. Drop-down menüü taust on nüüd küll viimane koht mida räige pruunina rõhutada.

D. Subjektiivne märkus. Ma ei tea, aga arvan, et LHV klientuuril on head arvutid st tühine % ehk veel kasutab 800x600 resot ? Mina teeks layoudi CSS abil "vedela" max laiusega 1024 ekraanile ja min laiusega 800 ekraanile. Mahuks enamikule rohkem ära.
Mina arvan ka, et terve ekraan võiks ikka täis olla, ja suurem chrift võiks olla. Olen sel alal profaan ja programmeerijate põhjendusi ei tea.
Meeldib see, et väljatrükil ei lähe enam osa sõnu või sõnade lõppe paremalt poolt kaduma. (Vahel meeldis foorumit paberi pealt lugeda)
Kas varsti saab igaüks oma "skinne" ka valida? :D

Aga mulle meeldib uus välimus, kuigi ka Priitp mõni märkus on päris asjalik.
Üks väike märkus veel:
Mulle meeldiks, kui (b)<
Mis jama nüüd tuli!
Tahtsin öelda, et link "tagasi eelmisel lehele" tuleks kohe peale teksti, mitte ei peaks veel allapoole kerima. Kerib see, kes tahab kommida.
Eesti optsioonide lehel oli vanas kujunduses combobox alusvara filtriga (Hansa, Etl, Norma).
See oli väga praktiline, palun pange tagasi!

drell
Uus nägu on ka Juštšenkol.
See pruun on ikka tõesti RÄIGE!
tean kah üht-teist veebikujundusest, ja pean ütlema, et eelmine versioon meeldis enam. rõõmsam ning kirkam värvivalik, väikesed ikoonid, lahe pinstripe, ja vana veebi õhulises olid rohkem meelt mööda. Eelmine välimus mõjus samas asjalikumalt, kuigi uue minimalistliku ja puhta kujunduse ning värvivaliku (pruun ja oraan˛) ülesanne on ilmselt väljendada korporatiivset nägu mis on usaldusväärne, soliidne, kuid samas uuenduslik ja edumeelne.
esimese hooga ei meenu ühtegi tugevamat brändi, mille üheks põhivärviks oleks pruun.
jyri, kas mulle ainult tundub, või tehakse menüü mouseoveri peale serveripäringuid? röögatult aeglane on sealsete alajaotuste avanemine, ja dropdowni avanemisel-sulgemisel tekivad ja kaovad teiste 1. taseme valikute ees olevad > -sümbolid tempoga umbes 2-3tk/sec... :(
tehvlon,
http://www.fortymedia.com/2005-web-design-forecast.fhtml
alajaotus Colors, esimene punkt :-)

seikatsu,
mis brauser sul on, mul igalpool töötab küll aeglaselt, aga mitte niiii aeglaselt.



pruun- UPS. kahju, et nad muidugi enda vana, Paul Rand'i kujundatud korporatiivdisaini ühe klassikaliseima logo aasta eest futurebrand'il nö. kaasajastada lasid.