massipsühholoogia???

3 analüüsi tüüpi:

  1. fundamentaalanalüüs - arvestab ettevõtte maj. tulemused, PE, üld. maj. olukorda jne. - Tavaliselt rohkem levinud rahulikel-tõusvatel jne. turgudel;
  2. tehn. analüüs - ajaloolised näited, käive, trendid jne. - Osakaal suureneb mulli tekkides, ostetakse kõike, enamvähem kõik tõuseb ka;
  3. sentimentaalne analüüs - tugineb turu arvamustele ja ootustele - on iseloomulik kukkumisel,üritatakse leida põhja, järsud siia-sinna kõikumised, arvamused edasise suhtes vahetuvad pidevalt.



    Usun, et laiemate masside puhul mõjutavad turufaasid nende analüüsimist (või vastupidi). Vot, selline mõte tuli!

    Praegu oleks siis tegemist sentimentaalse analüüsi etapiga.
See kolmas analüüsitüüp sisaldub suuremal või vähemal määral teises tüübis. Graafikud kajastavad lisaks kõigele muule ka turu meeleolusid ja nende muutusi konkreetsel ajamomendil, paljud tehnilised indikaatorid spetsiaalselt mõõdavadki nn. 'market sentiment-i' ehk turu meeleolu (näiteks tõusvate-langevate aktsiate suhe, optsioonipositsioonide suhe jne.)