Täna siis põhjust ka 1 mitte otseselt investeerimisse puutuv teema üles panna - autoralli MM 2004 karusell on käivitunud.
Esimene katse Monte Carlos jäi publiku rohkuse tõttu ära, praegu autod teisel katsel.
Asjade kulgu saab jälgida www.wrc.com, seal ka realtime dashboard olemas, avalehel oleva küsitluse
Muide, mainitud lehe andmetel ennustatakse enim Monte Carlo ralli võitu Märtinile (33%) Solbergi (24%) ja Loebi (23%) - eelmisest aastast on nagu meelde jäänud, et Märtini suur edu ennustuses põhineb Eesti fännide klikkamisaktiivsusele, :)
Ja ongi Grönholm 9.9 sekundiga Märtini ees II katse (esimene toimunud katse) lõpetanud, Loeb ja Solberg jäävad tahapoole, eriti viimane on nõrgalt alustanud, Grönholmist taga juba 36 sekundit.
Märtin on üks neljast (Solberg,Grönholm,Loeb),kes on suuteline sõitma 2004.a. maailmameistriks.Sõiduvigu on Markko siiani suhteliselt vähe teinud.Määravaks võib saada auto tehniline vastupidavus.Eelmine hooaeg läks ju 25-30 punkti tehniliste probleemide tõttu kaduma.Ise pakun tema üldvõidu tõenäosuseks 43%.
Grönholmi (ja tundub et ka Solbergi ) puuduseks pean mina nende piiritut enesekindlust. Palju on väitnud et kui Grönholmil õnne ei ole siis ta ei võida midagi tema sõidustiili juures. Solbergi intervjuud vaatasin üleeile ,mees ütles et tahab olla ka neljakordne meister nagu Mäkinen ,selleks kuluvat tal veel 3 aastat.
Märtin lõpetab siis avapäeva II kohal, päeva viimasel katsel sai vahepeal III kukkunud Märtin napilt Grönhomist mööda, samal ajal kui Loeb haaras I koha.
miks ei ole investeerimisse (spekuleerimisse) puutuv teema? william hillis saab teha Marko maailmameistriks tuleku peale panuse hetkel kuskil 5 ühe vastu. paned mingi 20 000 sisse ja aasta pärast võtad 120 000 (või 100 000 arvestades sissemaksu) välja.
Põhjust taas teema üles võtta: Markko Märtin tõusis Rootsi ralli avapäeva III katse järel liidriks, põhiline konkurent Grönholm kaotab tehniliste probleemide tõttu juba 53,8 sekundit, lähim ohustaja Loeb on ka 14,2 sekundit taga.
1 M MÄRTIN 0.0 2 S LOEB +24.3 3 P SOLBERG +26.0 1 4 C SAINZ +44.1 1 5 M GRÖNHOLM +56.9 2 6 F DUVAL +1:25.9 3 7 F LOIX +1:40.1 3 seda siis peale neljandat katset
1 M MÄRTIN 0.0 2 S LOEB +24.3 3 P SOLBERG +26.0 4 C SAINZ +44.1 5 J TUOHINO +54.5 6 M GRÖNHOLM +56.9 7 M HIRVONEN +1:13.1 8 F DUVAL +1:25.9 9 D CARLSSON +1:35.4 10 F LOIX +1:40.1
Kuna tänase päeva lõpetab 1,86 km pikkune sprindikatse, siis ilmselt jäävad vahed praktiliselt samaks.
Ja Märtinil suur shanss esikoht ka kokkuvõttes võtta, ralli eel põhikonkurendiks peetud Grönholm peab vahe vähendamiseks hakkama juba homme oluliselt suuremaid riske võtma, ka Loebil ei paista erilist minekut olevat, esikoha duelli võiks pigem sekkuda Solberg?
II päeva 3 katse järel on Märtin tasahilju suutnud suurendada vahet 2. kohal sōitva Loebiga. Grönholm on tōusnud 3. kohale, vahe Märtiniga on I päevaga vōrreldes vähenenud 5.3 sekundit.
1. Markko Märtin 2. Sebastian Loeb +30.0 3. Markus Grönholm +51.6
Selle kolmiku vahel mängitaksegi ilmselt välja esikoht - sōiduvigade ja/vōi tehniliste probleemide tōttu on konkurentsist pudenenud Sainz ja Solberg.
Kōigi tänaste katsete vōitmisest hoolimata näib vähetōenäoline, et Grönholm suudab praeguse vahe juures puhta sōiduga Märtinit püüda, pingutused seda teha vōivad hoopis sōiduvigu pōhjustada ja vahet käristada - usun et pigem on eesmärgiks Loebi püüdmine, mis näib aegade erinevusi vaadates ka jōukohane olevat.
Mida katse edasi, seda olulisemaks muutub ka Loebi jaoks pigem lōpuni sōļtmine, praegust MM punktiseisu vaadates on ka 3. koht Rootsist täitsa OK tema jaoks, niisiis peaks Märtin saama ees üsna riskivabalt sōita ja ....., :)