Investeeri arukalt heategevuskampaaniasse

http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?p=211271#211271

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11059

tähtis pole võit vaid osavõtt ja heategu :slight_smile:
ehk näiteks EAG juht Aleksandr Petrushenkov sai lausa 800 inimeset ja 44 miljonit kokku :slight_smile: autod said võla katteks vähesed :frowning:

Sarnane üritus oli hiljuti ka ameerika autode portaalis (tqhq.ee) üleval, aga seal oli loterii auhinnaks Chevrolet Camaro, osavõtutasu oli ka muidugi krõbedamad 500 krooni.
Aga ega ma rohkem sellest kuulnud ole, st. mis lõpptulemus oli.

Muidu 120 krooni eest auto saada (tõenäosusega 1:500) pole sugugi halb. Kahju ainult, et muid auhindu ei jagata.
naljakas:) nagu eestlastele kohane hakkavad asjakorraldajad kõigepealt potentsiaalseid osavõtjaid per*e saatma. a la kui raha pole ära mõlise. minu sõnad, aga hoiak oli küll sarnane mida sealt välja lugesin. oleks asi viisakas, siis võib olla isegi annaks 120. aga praegu on selline tunne, et loosimisel saad veel kurikaga pähe ka:)
Aga kus see "heategevus" siin on? Samamoodi võiks ju panna kuulutuse, et müüa "abivajajale" "heategevuslikus korras" naelkumm hinnaga 2000 krooni. "Abivajajad" võivad kummi ka mitme peale osta.
500 x 12 (panga teenustasu ülekande sooritamise eest) = 6000,- EEK
ok taandame tehingud internetti... saame 1500,- EEK

Pole paha ja ka selge üks enim teeniv üksus heategevuskampaaniast...
Kes meist poleks kuulnud EMT heategevuskampaaniatest. Hiljuti selgus ka kogu tõde sellest, saadad sõnumi ja sellega toetad 60% ulatuses EMT-d ja 40% ulatuses ninasarvikuid...

Hetkel on EMT kodulehel üleval kampaania EMT jõulukalender, mille raames võite abistada imikuid, lapsi, koeri, kurte... ja eelkõige muidugi EMT-d!
On olemas ka positiivsemaid heategevuskampaaniaid. N2iteks MB foorumi oma.

yleskutse:
http://foorum.clubmb.ee/viewthread.php?tid=3686

ning yrituse j2rekajad:
http://foorum.clubmb.ee/viewthread.php?tid=4013
need emtid ja rikkurid yldse voiks heategevust ilma mölata teha.tehku, aga ärgu mölisegu.
muidu on nii et annetavad 1000 eeku ja siis peavad poole millise peo..

millal teie naiteks andiste tänaval kerjajale viieka? kympa?
ja millal te laristasite kaheksas välja aksessuaaridest ylekylvatud kaunisbeibedele?
ja millal te viimati lasite liiklusvoolus kedagi vahele, kinkisite naisele lilli voi
lapsele m6nusa manguasja. lihtsalt niisama.

message to showoff: fuck off!
Erle siin ja Erle seal. mina annaks jalad sina käed.

Terve linn on plakateid täis?!?!? mis rahad sinna ala pannakse? ja vaja on saada 80k aastas, et tüdrukul oleks rohi olemas.

Samas vaatame laupäeva õhtul baari, kus kõne hind on 5 eeku ja kõnede arv on tohutu.
Inimene hääletab pigem mingi X tegelase poolt kui et aidata mõne krooniga tõsist abivajajat.

ja kas Eestis on üldse mõni väga edukas inimene, kes kedagi toetab? ei ole üldiselt. kõik hoitakse 10 küünega endale.

Mingi aeg kirjutas kuskil kuidas Mõisa blond elukaaslane tahab oma kadunud isa korterit endale(ise polnud isaga kunagi lähedanegi) aga kui on raha mängus, siis on kohe teada, et ahha see tädi või see onu on nüüd sussid püsti visanud.
to: surfnet

Ei tea mille pärast peaks keegi inimene oma osalusest kuskil loobuma lihtsalt selle pärast, et ta on rikkam kui mõni teine osapool? See et seda kõike (----> VÄIDETAVALT <----) mõisalikult tahumata (ajakirjandusele meelepärasel "skandaalsel") kujul tehti, on iseasi, aga see on vormiline küsimus. Sisuliselt ei ole selles midagi taunimisväärset.

Teema kohta üldiselt, Hannes Tamjärve parafraseerides: Ka kõige altruistlikum tegu on tingitud egoismist.
täna hambaarst rääkis, et luukas vist iga kuu 60keek annetab. tema naine siis jagab seda hearaha. ja kikukiller rääkis veel, et igast 25 eek smsist 60% laheb emtle eksole. see oli siis heategevuskampaania. niiet meil pole taas m6tet vaielda.

ja kui sa oma jalad erlele ära annad, kes siis sulle jalad annab?
ymberjagamispoliitika ei toimi. wtf!

lisaks on huvitav veel, et riigi arengukava naeb ette et vaja on lapsi teha.
makstakse lapsetoetusi. ja siis inimesed peavad lastehaiglale aparatuuri ostma,
et juba syndinud lapsed ellu jaaaks???? wtf!

veel on huvitav, et lapsi on juurde vaja teha, aga neid inimesi, kes olemas on,
ja elukogemusega ehk miski 40-60, riigil justkui enam vaja ei olegi. penskaritest ma ei räägi,
nad on niigi kuluartikkel ja nende ylalpidamine on moaali/eetika/heategevuse/austuse asi.
wrf!

ee..
ma isiklikult arvan, et erle reklaamid tehakse tasuta. või ei tehta? kui ei tehta, siis on midagi väga mäda muidugi
kujutame ette nyyd:

haigla tahab hingamisaparaati, selleks on vaja korjanuds.
selleks palgatakse kampaaniameister, kes rendib reklaamipinnad, tellib reklaami.
siis avatakse pangaarve, tehakse lepingud, voib-olla asutatakse ka mtü.

ja kas nyyd koik need tegelased, kes osalevad, tahavad heategu teha?
reklaamiagentuur, disainer, modellid trykikoda, koik trykkalid, transamehed, reklaampinna omanikud, tallinna linn maksude näol reklaampinnalt, maksuamet käibeka koha pealt, pank teenustasudega (st need kes kannavad raha yle ei maksa teenustasusid?).

ja koige lopuks seesama philips, kellel vaja profitit teha? voi need maaletoojad, kes hingamisaparaati impordivad??? kas nemad annavad hinnas alla? ja siis loomulikult haigla juhid, kes voibolla saavad pistist, et nad annetuse rahadega just konkreetse firma aparatuuri ostaksid. voi kas meil ikka on vaja igas haiglas sigakalleid aparaate?

voi saavad koik kasumit, ja heategija on ikka maksumaksja?

on absurdne?
lihtsam on maksta koigile kampaanias osalejatele turuhinda, ja siis koik kulud + soovitav profit v6tta heategijatelt. helsinkin sanomates ilmub iga aasta artikleid heategevuskampaaniate kuludest, ja alla 50% ei jää kulud kunagi!!

koige parem kild mis ma kogenud olen on ikka see, kus poliitikud inimestest rääkides seavad esikohale moiste "ta on maksumaksja".. konkreetne näida kodututest kes tööl käivad ja kellel on oigus valida.. et inimene on väärtuslik vaid siis kui tal on valimisoigus ja kui ta makse maksab. pole siis ime, et inimesed suhtuvad riiki kui "mida strap nahhuj ma sinna riigile makse maksan kui ma midagi tagasi ei saa. isegi lastele hingamisaparaadid pean ma oma maksutatud tulust kinni maksma"

WTF! WTF! WTF!
kuskil ida-virumaal oli mingi skalpellitootja, kes annetas vist kogu eesti haiglatele aasta varu skalpelle. kusjuures haiglad said ise tellida, milliseid neil vaja oli. oli juttu ka selle heategija ärimehe skandaalsest taustast ja korruptsioonikahtlusest, kuid konkreetsel sel hetkel said haiglad ju maailmatasemel instrumendid tasuta.

see ongi heategu.
Kahjuks on riq täiesti õigel teel. Ehk aitaks kui nende suurte kampaaniate korraldajad kulude protsentuaalse osakaalu avalikustaks?
Üks pisimärkus siin pikas loetelus, minu teada heategevuseks mineva reklaamikampaania pealt Tallinna linn reklaampinna pealt maksu ei võta (vähemasti siiamaani on ilma saanud :)
Äkki peaks see seadusega või siis vähemalt eetikaga (heade tavadega) olema paika pandud, et heategevuskampaaniate korraldajad peavad avaldama protsentuaalse osakaalu. Et kui protsentuaalset osakaalu pole avaldatud, siis rahva üldsus võtaks seda kui potentsiaalset petuskeemi ja sellises turunduskampaanias (EMT tõlge) ei osaleks.
Heategevusega ei peaks kaagutamist kaasnema, sponsorlusega võiks kaasneda.

Veidi teemast kõrvale, aga mul on õõvastav näha Raekoja platsil kuuse all Husqvarna sponsorlusposti - miskit , et "seda aitas bla-bla-blaa". No kurat, kui Tallinna linn nii jobu ja vaene on, et jõuludeks kuuske ka enam oma kulu ja kirjadega püsti panna ei jaksa siis on küll miskit lahti. Mingi autunne võiks ju linnaisadel säilinud olla.

Üks päris huvitav link (kliki siin - Forbesi heategevuseri).

Sealne valik pole küll päris täielik valik heategevusest, kuid mingi pildi siiski annab.

Näiteks on seal väga selgelt välja toodud palju raha saadi ning kui suured olid kulud (s.h. managemendile). Enamik fonde jagab ikka ca. 90% tuludest välja, ma ei usu eales, et Eestis see protsent nii kõrge on. Ja see ongi murekoht.

Uuriv ajakirjandus võiks seda täitsa uurida.

kristjan,
pakun, et ajakirjandus kui üks antud püramiidskeemi osalisest, ei ole eriti huvitatud kalevi kergitamisest.

reklaamikäibed kukuksid ja uuriv ajakirjanik sõidaks luige kulul lõunasse tungiva soovitusega järele mõelda, kust tuleb tema palk.

suure tõenäosusega peab uuriv ajakirjanik hakkama mõtlema töökoha või ka elukutse (eriti arvestades Eesti mashtaape!) vahetuse peale.