EMT levi puudub

EMT võrk ei tööta Tallinna kesklinna piirkonnas juba mitu tundi.

Juba teine suhteliselt suurem sideprobleem EMT-ga paari kuu jooksul, kodus oli mul kusagil üks Radiolinja kaart, kuid esialgse otsimisega seda ei leidnud.

Liiga suur ja mugav organisatsioon?


:-) seda nimetatakse kasumi võtmiseks. EMT saab sellise tasemega (kallid hinnad, palju kliente) veel mitu aega kasumit võtta. Analüütikud on vist väga rahul? Kvartaalmajanduse viljad...
Kuigi EMT mainib, et neid ei tohiks järgmisel aastal kehtima hakkav süsteem, kus numbri saab samaks jätta ja operaatorit vahetada, eriti mõjutada, kipun siiski arvama, et mõjutab palju.

1) EMT on ilmselt sunnitud marginaale alandama;

2) paljud kliendid siiski lahkuvad, sest näiteks minu jaoks on praegu operaatori vahetamine võimatu, sest mul on vist 7-8 aastat sama number juba ja selle muutmist ei korvaks isegi 0.5 EEK kõneminut.

PS. Ilma mobiilsideta olemine andis märku kui palju sellest tegelikult sõltun ...
To Kristjan:

paljud kliendid siiski lahkuvad, sest näiteks minu jaoks on praegu operaatori vahetamine võimatu, sest mul on vist 7-8 aastat sama number juba ja selle muutmist ei korvaks isegi 0.5 EEK kõneminut.

Lahendus sellele on olemas, kusjuures küllaltki soodne ja oma numbri muutumise pärast ei pea sa eriti muretsema.

Naera puruks.

Teade emt koduleheküljelt:

Seoses häiretega ühe GSM-keskjaama töös, esineb häireid EMT võrgus helistamisel ja SMS-de saatmisel selle keskjaama tööpiirkonnas.

EMT vabandab tekitatud ebameeldivuste pärast!

...ja see on KÕIK, ei sõnagi rohkem.


Üksikud väljavõtted samast saidist palkirja alt "EMT ärifilosoofia!":

- Me oleme ausad iseendi, oma kolleegide, klientide, partnerite ning omanike vastu.
- Me oleme avatud ning tegutseme avatud äriühiskonnas.
- Me julgeme võtta vastutust ja saame aru oma vigadest.
- Me ei valeta!


Jõudu edaspidiseks.....
sama moodi ärritab kõnepost - kui keegi teate jätab, siis sms-ina ei tule, kes jättis - lihtsalt, et teile on saabunud teade. proovid aga helistada ning teadet kätte saada - ei toimi.
Olen Tele2 klient ja kasutan Dynamot juba kauem aega. Sideprobleeme pole olnud kui vaid aastavahetusel ja see oli 2000.a. Olen nautinud head ühendust ja hoidnud kokku hulga raha võrreldes EMT-ga. Paljud maksid kõrgemat hinda EMT-le lihtsalt imidzi pärast.
Mul ka EMT-i number sellest hetkest alates, kui nad GSM-võrgu avasid ning seega vahetamine praktikas võimatu. Ootangi (seniks hambaid kokku surudes) aega, mil numbrid operaatoritest sõltumatuks muutuvad. Soomes juba käib kõva rebimine kliendi püüdmiseks. Samas ei taha ma sellega öelda, et ma tingimata lahkuks EMT-ist, kui "piirid lahti lähevad", vaid vaatakskõigepealt , kas muutus mõjutab nende ülbet suhtumist klienti ning hinnapoliitikat. Negatiivseid kogemusi nende kliendiks oldud aastatel üksjagu ikka olnud, samas on leviala rahuldav ning vaevalt, et teiste võrkude koormustaluvus esialgu ülejooksvate klientide masside teenindamiseks piisav on:)
Nende kahe suure probleemi allikas on ilmselt sama ja mu kui oletus on õige, siis see allikas peaks lähiajal likvideeritud saama ja tulevikus ei ole selliseid suuri põntse EMTi mainele enam nii tihedalt oodata.
Muuseas, huvitav on vaadata et ETL aktsia tõusis samal ajal jälle märgatavalt yle hulga aja ;-)
Kohalikud investorid pole vist nii vastuvõtlikud igasugu uudistele nagu lombi taga.
santa

ikka vastupidi: lombitagused investorid pole vastuvõtlikud kohalikele uudistele, :)

ja nii see ETLAT tõusebki
priitp, aga mis sulle selles teadaandes ei meeldi siis? Kas sa oleks oodanud detailset kirjeldust et selle kasti paremalt kolmas kivi ajab välja sini-hallikat suitsu? Või teadet et rike saadakse likvideeritud kell 14:35:17? Või raportit iga minuti tagant et nyyd vahetame seda kaarti, nyyd reboodime seda arvutit?
Ma usun et see teade on just nii informatiivne kui see on võimalik. Pärast, kui kriis on möödunud, on võimalik kokku võtta et nendes piirkondades ei olnud yldse võimalik rääkida ja nendes natuke aga kriisi hetkel on väga raske kindlalt öelda kui suureks see häire paisub.
USAs oleks keegi kindlasti asja kohtusse andnud ja hiigel suuri summasid kahjutasuks nõudnud.
Kindlasti said ka paljud eesti ettevõtjad kahjumit tunda, aga meil lihtsalt vabandatakse. Sorry, aga selle asemel võiks ju midagi vastu pakkuda, näiteks nädal aega tasuta kõnesid või midagi muud. Olen ise Radiolinja klient (varem EMT) ja olen igati rahul. Ei tahaks siin reklaami teha, kuid võin pakkuda soodsat liitumis paketti.
santa,

mulle oleks väga meeldinud rida kronoloogilisi (ajaga varustet) teateid, et kus täpselt (nii palju kui võimalik) side maas on. Mitte, et teeme ja parandame, vaid võimalikult põhjalik ülevaade vea ulatusest tarbijale. Tegelikult oli ju terve Tallinn ja pool Eestit maas....

Pealegi, nad ju *teadsid* kui kiiresti Ericssoni mehed lennukiga kohale jõuavad ja tööga alustavad. Miks seda varjata. Ja prognoos, et enne õhtut ei juhtu midagi oleks ka hea, saavad varem, tore. Ei saa, ma tean igaks petteks sellega arvestada.
Hea näide jälle selle kohta kui haavatavad me siin arenenud Maailmas oleme. Ei olegi palju vaja, et inimeste elurütm sassi lüüa.

Meenutades NY elektrikatkestust, arvuteid mööda rändavat ussi jne...
värk on sama kui näitkes keegi hilineb ja kysid siis,
et kui palju sul aega läheb?

enamus inimesi vastab: 5 minutit, ehki teavad ets ee pole t6si.
selle asemel v6iks ju natuke m6elda kuipalju aega kulub, mis tänavad ja foorid on vaja läbi s6ita, mida on vaja teha jne. tavaliselt hilinetakse 30min.
ja 1h etteteatega saavad inimesed 100% kindlalt kodust linnapoole tulema :)

samas on turvarisk kui sellised fataalsed vead välja tuuakse.
näiteks portal maas, ja sisi koigile lugeda teade kuidas portalis on turvaauk.
voi et mast oli roostes voi et oli atrkvaraviga voiet buffer sai täis..

ausus ei ole mitte see asi millega kapitalismis rokkida.
ja naisterannas on ka targem valetada.
ausad saavad surma lihtsalt.
k6ikjal.

(v.a. reklaamprospektidel)
28.augusti tehnilisest rikkest põhjustatud pahameele leevendamiseks pakub
EMT kõikidele klientidele eeloleval ja kõigil septembrikuu nädalavahetustel
võrgusiseseid kõnesid poole hinnaga. Soodustus kehtib nii EMT lepingulistele
kui Simpeli klientidele .
hmm, kahju kandsid ju eelkõige ärikliendid, mis kasu neil nädalavahetuse kõnedest on?
priipo,

See avaldus on eriti küüniline veel seetõttu, et nädalavahetusel on võrk niikuinii alakoormatud ja tegelik lootus on meelitada lolle kliente hoopis rohkem rääkima ja täiendavat käivet tegema. Nii et ühe vaese kliendi seljast võetakse tegelikult 2 nahka, kõigepealt kukub võrk maha ja siis üritatakse saamata jäänud tulusid jobu kliendi arvel kompenseerida.

Teiseks tasub pöörata tähelepanu olulisele detailile, et ainult võrgusiseseid kõnesid! Kui oleks kasvõi mingi soov ausalt kompenseerida, siis olgu kõik kõned poole hinnaga, kama 2 mis võrku!

Pole ime, et telekomi aktsia selle peale tõuseb...
Hea rahulik oli :-)
inside info emt'st ütles, et kõigi kolme msc'ga oli probleeme olnud ja ericssoni kutid, kes kohale lennutati kehitasid õlgu... keegi ei teadnud midagi

sellest siis 5 tundi vaikust eetris.