Tavaline / arukas inimene ei märkagi kuipalju reklaami on tegelikult poes.Ta läheb kaupa ostma ja ta reeglina teab, mida tal on vaja.Mida vaja ei ole, seda ei osta.
Kuid piisab kui 10 % ostjatest märkab reklaami ja langeb selle ohvriks.Ostab selle, mida tal vaja oli ja veel midagi sellest, mida seal reklaamitakse. Nagu ikka on visuaalne reklaam eriti oluline. Ja kauba tootjad / müüjad pole kindlasti rumalad, et teeks kulutusi, mis end ära ei tasu.
Kui vaatate selle suure keti reklaamide hinnakirja, siis ihukarvad tõusevad püsti. Mitte soolaste hindade tõttu vaid kuipalju seda on. Ostja lihtsalt uputatakse reklaami sisse
https://issuu.com/selverisonumid/docs/meediapindade_hinnakiri_2025?fr=sMDFhOTYyOTYxNjA
Ja ega see mujal oluliselt erinev ole .