Mõni aasta tagasi formuleeriti ettevõte ümber stuudioks ning uue ajastu stuudio loomiseks saadi sisendit ka Hollywoodi inimestelt. «Väga suur osa ärist keerleb bundle’ite (sisukimpude) ümber, kus pole enam üks konkreetne toode, vaid terve kimp, mida saad korraga endale soetada, heaks näiteks on Amazon, mis samal ajal pakub videoid, voogedastusteenust ja saad osta sinna kõiki asju juurde. Või Disney, kellel on lõbustuspargid, mänguasjad, streaming-teenus, kinofilmid ja kõik muu, mis sinna juurde tuleb,» rääkis Esco.
The Danger Island bundle places the audiences into the epicenter of a global climate crisis, exploring both the ecological impacts to our planet as well as emotional impacts to our characters. Over five different bundle elements Danger Island takes you along on a vibrant adventure filled with knowledge, science, inspiration, and of course fun.
Need kõik pudinad mis siin kenasti "börsile" lähevad - korrektne oleks siiski börsi asemel "veebilehele" öelda. Muidu võiks ka kõiki lasteaeda astujaid ülikooli astujateks nimetada.
Seoses koroonaviirusega on IMEPILT AS saanud Kredexilt erakorralist käibekapitalilaenu summas 124 585,00 EUR. Laenu tähtaeg 31.01.2026 (Allikas: Kredex, PDF)
Aktsiate esmane avalik pakkumine algab esmaspäeval. LHV klientide jaoks on protsess tavapärane ning pakkumise leiab pärast selle algust internetipangast "Raha kasvatamine" -> "Väärtpaberite märkimine".
Tuletan meelde, et alates tänasest saab märkida IMEPILT AS aktsiaid. LHV klientide jaoks on protsess tavapärane ning pakkumise leiab pärast selle algust internetipangast "Raha kasvatamine" -> "Väärtpaberite märkimine". Soovi korral võib märkimiskorralduse edastada ka LHV kliendikontori kaudu.
Märkimine on avatud 30.11.2020 10:00 kuni 11.12.2020 kella 16.00-ni
Mis imeasi on "sisukimp", millest täna hommikul äp raadio reklaamirubriigis küllaltki häbitult räägiti ja mida antud ettevõte plaanib kohe kõvasti (juurde)tootma hakata?
Sisukimp e. content bundle on konkreetse intellektuaalomandi (IP) tuuma ümber ehitatud väljundid ((anima)film, filmi seriaal, elamuskeskkond, (mobiili)mängud, sündmused jne) ja monetiseerimise kanalid (IP litsentseerimine, kaubad jaemüüki, brändidega koostöö jmt.)
Prospektis lk. 16:
The Company business model revolves around producing family oriented content bundles for global audiences. Each bundle consist of 5 products that all sprout from one single original IP (Intellectual Property). They are: ● Animated feature film ● Spin-off series ● Immersive Experience ● Mobile Game ● Events Throughout each bundle the Company earns revenue from four main sources: 1. Brand deals: Mainly product placement and brand placement in large variety of ways to one or several production in a single or cross bundle productions. Currently the Company has locked over 30 brand deals to its first Danger Island bundle. 2. Distribution: Mainly distribution to audiences via variety of online and offline mediums such as streaming, cinematic distribution, events & tours, print etc. Currently the Company has in place a long term global sales agreement with Kaleidoscope Film Distribution Limited. 3. IP Licencing: Licencing out the rights to our original intellectual property to third parties. At the time of this Offering Document the Company has already successfully sold 2 Pan-Baltic licensing deals in regards to its intellectual property. 4. Merchandising: The production and sales of a variety of merchandising products such as clothing, toys, accessories, utilities etc either by the Company itself or through third parties. The Company has already started the development and has reached out to key partners in achieving its goal to build a fully sustainable and eco friendly merchandising pipeline.
Lühidalt öeldes valmistavad nad ühe täispika (anima)filmi 95+ min, mida täiendavad omakorda seriaali minipikkuses osadega sellest samast algfilmist (5min), valmistavad juurde mobiilimängu, loovad elamuskeskkonna, korraldavad turundus- jm. üritusi, müüvad kogu intellektuaalomandiga seotud kaupa, litsentseerivad oma intellektuaalomandit edasi uutele ostjatele, üritavad läbi product placementi teiste brändidega reklaami-koostööd teha jne. jne. jne.
Kui üks selline "kimp" on valmis, siis asuvad järgmise kimbu valmistamise juurde. Eripärana kasutavad ka eelmise kimbu intellektuaalomandit uues kimbus, et siis suuremaid kimpusid omavahel ristates ja segades teha ristmüüki ja vähendada enda riske.
Üks sisukimp on digitaalse meelelahutuse üks tooteperekond mis hõlmab filmi, seriaali osasid, mänge, reaalmaailma keskkondasid ja üritusi.
Seega, sisukimbud peaks olema sellised teos-kaubamärgid nagu "Star Wars", "Sõrmuste Isand", "Kung-Fu Panda", "Harry Potter" jne? Või on neil mingi teine nimetus?
Varasemalt kasutati taolise asja kohta märksõna franchise, nüüd ka bundling.
Nii palju on vahet, et frantsiisi puhul võidakse ka lihtsalt listsentse kellele iganes müüa. Bundle'i puhul on pigem tegemist lihtsalt valmistoodete kompotiga.
Äriühingul puudub täna eraldi finantsjuht ja finantside planeerimine on teostatud tegevjuhi poolt koostöös võtmetöötajatega. Äriühingu praeguses arengufaasis on selline lähenemine piisav. Eraldi positsioon antud rollile saab olema loodud tulevikus tuginedes Äriühingu kasvule. Antud lähenemine vastab levinud praktikale sarnase suurusega ettevõtetes, k.a. avalikes.
"ttrust" Seega, sisukimbud peaks olema sellised teos-kaubamärgid nagu "Star Wars", "Sõrmuste Isand", "Kung-Fu Panda", "Harry Potter" jne? Või on neil mingi teine nimetus?
Üks kodumaine võrdlemisi hästi toimiv sisukimp on Lotte. Täispikad multikad, lühemad multikad, laulud, maiustused, mänguloomad, teatrietendused, Lottemaa jne.
"Almondi Esco" Äriühingul puudub täna eraldi finantsjuht ja finantside planeerimine on teostatud tegevjuhi poolt koostöös võtmetöötajatega. Äriühingu praeguses arengufaasis on selline lähenemine piisav. Eraldi positsioon antud rollile saab olema loodud tulevikus tuginedes Äriühingu kasvule. Antud lähenemine vastab levinud praktikale sarnase suurusega ettevõtetes, k.a. avalikes.
Almondi Esco, IMEPILT AS-i tegevjuht
Seda kui vale on antud arusaam (kahjuks ka laialt levinud üldiselt Eesti alustavas ettevõtluses) pole vaja eraldi selgitada või põhjendada, sest prospekt ja finantsid annavad ise juba vastused. Finantsjuhti pole vaja ajaks, mil numbrid lähevad suureks ja ülejõu käivaks ;) Kas disaineri või arendaja peaks samuti võtma ligi alles siis kui ise enam nv ei jõua kõike valmis joonistada?
Einojah, tänan vastuse eest, kes seda juba teadis. Kuigi see sisust ja kimbust vägisi kokkupandud sõna kõlab imelikult. Asendusteks pakuks välja kasvõi loomekogum või intellektuaalvaru või lüpsilootus vms. kui kellelgi midagi veel paremat pähe ei karga. Kuigi on kahtlane, kas kargab, kui ei maksta selle eest.