Reuters:
ENTERING ESTONIA
Finnair also said its Estonian-based Aero Airlines, which aims to first operate in the Baltic region and later expand elsewhere within the European Union, could begin operating at the end of 2001 at the earliest.
“I would hope we get started this year… the launch depends on how long it takes to get the necessary approval from the authorities,” Suila said, adding that uncertain global economic conditions had not impacted the schedule.
ja teenib ka kasumit
Liikevaihdon kasvu on seurausta Finnairin liikenteen kasvusta sekä lentolippujen myönteisestä hintakehityksestä.
Finnairin tulos rahoituserien jälkeen oli huhti-kesäkuussa 36,3 miljoonaa euroa, kun se viime vuonna oli vain 3,7 miljoonaa euroa. Liikevaihto kasvoi 15,6 prosenttia 471,9 miljoonaan euroon. Liikevaihdon kasvu on seurausta Finnairin liikenteen 8,4 prosentin kasvusta sekä lentolippujen...
Liikevaihdon kasvu on seurausta Finnairin liikenteen kasvusta sekä lentolippujen myönteisestä hintakehityksestä.
Finnairin tulos rahoituserien jälkeen oli huhti-kesäkuussa 36,3 miljoonaa euroa, kun se viime vuonna oli vain 3,7 miljoonaa euroa. Liikevaihto kasvoi 15,6 prosenttia 471,9 miljoonaan euroon. Liikevaihdon kasvu on seurausta Finnairin liikenteen 8,4 prosentin kasvusta sekä lentolippujen...
Täna FIA1S tulemuste järel Helsingi Börsil +9,66%, LHV Pro idee 2004. aasta kevadest ca +42% ...
Finnairi tütarfirma on juba 8aastat eestis olnud "Aero Airlines".
Finnairi kasv ja kasum tuleb suures osas Aasia suunalt. panustatud on õigele kaardile, erinevalt näiteks SASist, kellel Aasia lende vaid näputäis. Finnairile võib ainult edu soovida.
Ja erinevalt SAS-ist ning tema tütardest (Estonian Air, Air Baltic) on Finnairil viisakad stjuuardessid ning adekvaatne pardateenindus. Sealjuures Finnair teenib viisakat kasumit, aga SAS & punt on masendavas miinuses koonerdamisest hoolimata.
selle viisakusega ja adekvaatse teenindusega on nii, et ühele meeldib tütar teisele ema. võõrkeelses teenindajate keskkonnas olles ei pöörata tähelepanu pisiasjadele ja ei hakata norima tühjatähja pärast. olgem ausad-võõras keeles ei hakata nii lihtsalt miskit nõudma ja jalgu trampima,mida aga tehakse meie oma lennufirmas. kõige kapriissem klient ongi estonian airil-eestlane. küsi mistahes stjuardessilt või piloodilt seal. näiteid võin tuua palju kuna ise töötan seal...-lennuk saabub 25 min. plaanist varem ja reisija avaldab oma pahameelt roppude sõnadega stjuardessile kuna nüüd peab ta ootama sest talle tullakse kindla kellaja peale järgi. Estonian Air-paha.Oli lend itaaliast koju kus oli reisijaid pooleks eestlased ja itaallased. lend hilines tehnilistel põhjustel ja tagatipuks oli tallinnas kehv ilm ja lennuk läks helsingisse-kohale tallinnasse jõuti 3 tundi hiljem, lennukist väljusid naeratavad itaallased ja kiruvad eestlased. Jällegi Estonian air paha. näiteid oleks palju. Iga rahvuskompanii on oma rahvuse jaoks kehv, mujal on alati parem:) küsi sakslaselt mida ta arvab lufthansast või soomlaselt mida arvab finnaairist jne.
Ja see kasumi värk. Finnair sai esimest korda oma eksistentsi ajal kasumisse mõned aastad tagasi. Estonian Air jällegi ainuke SAS-i grupis kasumis juba pikemaid aastaid
Ja see kasumi värk. Finnair sai esimest korda oma eksistentsi ajal kasumisse mõned aastad tagasi. Estonian Air jällegi ainuke SAS-i grupis kasumis juba pikemaid aastaid
ja pealegi on lennundus hea investeerimise koht kui tahad saada miljonäriks. Investeeri miljard ja oledki varsti miljonär:)
Finnairi pardapersonali streik võib lõppeda homme peale kella 14 - arvatavasti lõpeb ka, sest "valtakunnansovittelija" (ei tea eesti vastet) tegi osapooltele lepinguettepaneku veerand tund tagasi.
siis ... täna muidugi.
re Somm: "valtakunnansovittelija" on "riiklik lepitaja". PS hyvää itsenäisyyspäivää
Tegemist peaks olema riikliku lepitajaga (võib olla ka valdkonnaspetsiifilise riigipoolse lepitajaga).
Muidu peaks suurim tüliõun olema praegu tööaja läbirääkimised. Vähendada tahetakse seda puhkeaega, mis cabin crew'le pärast pikamaalende antakse (kokku seega töötunde hetkel märksa vähem kui tavatöö tegijail - mis on ka mõistetav. Keskmine palk on neil 3270 EUR kuus ning selle üle hetkel vist jutt ei käi. Finnair tahab neid puhkeaegu vähendada, et personali efektiivsemalt kasutada. Ametiühingud ei ole aga nõus neid hüvesid käest andma.
Pardapersonali streigi toetuseks tahavad toetusstreiki pidada ka mõned muud ametiühingud (juhul kui kokkulepet ei saavutata teisipäevaks). Transpordi ametiühing on ähvardanud lõpetada kütuse transpordi Finnairi lennukitele teisipäeval kella 18:00-ks kui kokkuleppele pole jõutud. Posti käitlemine peaks streigi tõttu lõppema teisipäeva hommikul kell 7. Ground service's ja hooldusteenused peatuvad kell 15.
Finnari sai mingeid lende (ilmselt Aasia suunal) jätkata läbi rendifirma Hiinast ajutist tööjõudu palgates ning osa pardapersonalist tuli vahepeal ka vabatahtlikult tööle, kuid teiste ametiühingute streigid tõmbavad nendele edusammudele ilmselt vee peale.
Pardapersonali streigi toetuseks tahavad toetusstreiki pidada ka mõned muud ametiühingud (juhul kui kokkulepet ei saavutata teisipäevaks). Transpordi ametiühing on ähvardanud lõpetada kütuse transpordi Finnairi lennukitele teisipäeval kella 18:00-ks kui kokkuleppele pole jõutud. Posti käitlemine peaks streigi tõttu lõppema teisipäeva hommikul kell 7. Ground service's ja hooldusteenused peatuvad kell 15.
Finnari sai mingeid lende (ilmselt Aasia suunal) jätkata läbi rendifirma Hiinast ajutist tööjõudu palgates ning osa pardapersonalist tuli vahepeal ka vabatahtlikult tööle, kuid teiste ametiühingute streigid tõmbavad nendele edusammudele ilmselt vee peale.
Äkki on võimalik teiste transpordifirmadega koostöös osa lende algusega Tallinnast teha kui homme ikka väga tuugaks läheb?
Sellele paneb käe ette AKT või mõni muu aü kes lihtsalt teatab, et lõpetab Tallinnasse minevate laevade teenindamise vms.
Äkki paneks üldse riigi kõik operatsioonid kinni nii näiteks nädalaks? Profülaktika mõttes.
Pankurid võiks teha oma ametiühingu ja pakkuda teenust ettevõtetele, kus personal streigib. Siis need vaesed pangatöötajad lepiksid oma tööandjaga kokku ja streigiksid just neil hetkil kui teistele streikijatele on vaja palka üle kanda või makseid teha. See oleks siis nagu solidaarsuse näitamine - "streigime koos teiega, aga osalise koormusega".
Kahju, et pole mõõdetav kui paljud Finnairi töötajad oma töö kaotavad seetõttu, et Finnair kaotab businessi ja loob imaget kui ebausaldusväärne link Euroopa ja Aasia vahel.
Kahju, et pole mõõdetav kui paljud Finnairi töötajad oma töö kaotavad seetõttu, et Finnair kaotab businessi ja loob imaget kui ebausaldusväärne link Euroopa ja Aasia vahel.
Siiani väljakuulutatutest on vist kõige omapärasem vedurijuhtide toetusstreik mis seisneb selles, et nad keelduvad lisaronge põhja suunal juhtimast. Sõiduplaani järgsed väljumised toimuvad, kuid kui kuhugi on -ilmselt siis suure koormuse vms pärast- lisaväljumine pandud siis eip, seda nad sõida. Kõva sõna. VR selle peale "eeem...me polegi lähinädalatel sinna lisaronge mõelnud saata".
Jah, rongijuhtide toetusstreik lisarongide ärajätmise osas on ka plaanis, kuid kuna ma selle poindist aru ei saanudki, siis jätsin kirja panemata.
Üsna kurbmänguline situatsioon jah. Selge on see, et ühel päeval hakkavad sellised streigid ka ettevõtete strateegilisi otsuseid suunama ja globaliseeruvas, aina hägustuvate piiridega maailmas on operatsioonide nihutamine üle riigipiiride aina lihtsam. Täna Helsingi bussijuht, homme Finnairi stjuardess.
Üsna kurbmänguline situatsioon jah. Selge on see, et ühel päeval hakkavad sellised streigid ka ettevõtete strateegilisi otsuseid suunama ja globaliseeruvas, aina hägustuvate piiridega maailmas on operatsioonide nihutamine üle riigipiiride aina lihtsam. Täna Helsingi bussijuht, homme Finnairi stjuardess.