Tallinnas ja Saaremaal toimetav looduslike supertoidusegude tootja on kanna Eestis tugevalt maha löönud ja nüüd korjab Funderbeamis raha Iirimaale ja seejärel USA-sse laienemiseks.
Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Teet Torim: "Ühisrahastuse tulemusena on soov Boost Yourself'i kaasata kuni 300 000 eurot, millest ligi pool investeeritakse Iirimaa turule sisenemiseks. Teine osa investeeringust on planeeritud tooteportfelli täiendamisse.
…
Looduslike supertoidusegude tootja Boost Yourself’i segusid on müüdud tänaseks enam kui 40sse riiki üle maailma. Hinnanguliselt on segudega boostitud umbes 1,5 miljonit smuutit. Ettevõtte enam kui kolme aasta käive on kokku 964000 eurot. Boost Yourself’i segud on müügil e-poes (www.smuutid.ee) ja enam kui 100+ müügikohas üle Eesti (Selver, COOP, Kaubamaja, Biomarket). Supertoidusegud valmivad Saaremaal."
Aastatel 2015-2017 oli ettevõttel igal aastal korralik kasv ja oldi kasumis, ent eelmisel aastal tuli käibelangus ja kahjum: eksiti tootearenduses ja ekspordil puudus fookus, samuti oli probleem eksporditurule mõeldud veebilehega. Juulis-augustis muudeti strateegiat. Vähendati kulusid, keskenduti uuesti Eesti turule ("enne laienemist peab kodus kõik korras olema!") ja alustati ettevalmistustöid Iirimaa turule sisenemiseks. Kui uus, rahvusvahelisele turule mõeldud veebileht mais-juunis valmis saab ja rahastusvoor on edukalt lõpetatud, siis alustatakse kohe Iirimaa-suunalise turunduskampaaniaga. Müügitöö sealsetesse kettidesse sisse saamiseks juba käib.
Nagu ikka, on kasvuettevõtete juures kõige määravamaks edufaktoriks meeskond. Boosti juures on meeskond tõeliselt professionaalne, asjatundlik. Tipptasemel turundajad.
Siin on käibeprognoos, mis minu jaoks on liiga optimistlik, aga eks aeg näitab, kui palju tegelikkus ootustest saab erinema:
Lõpulause: olen ise koos Madise ja Kerdiga Boost Yourselfi üks juhtinvestoritest, seega oma arvamistes erapoolik. Ootan siia lõime teie mõtteavaldusi. Tooge esile riske, puudujääke, võimalusi.
Ehk oskad selgitada, miks 2018 käive langes ja kasum muutus kahjumiks? Ei lähe kasvulooga hästi kokku.
Mis neil konkurentsieelis Iirimaa turul peaks olema? Kui vaatasin funderbeami lisatud konkurentide ülevaadet, siis mitmed neist olid väga sarnased (müüvad blende, 100% organic jne) ja hind isegi soodsam.
invictus
Mis neil konkurentsieelis Iirimaa turul peaks olema? .
Ma arvan, et selleks on tavapärane kõikide tänapäevaste rahakaasajate algoskuse ehk Moore seaduse julgem kasutamine käibe- ja kasumiprognooside joonistamises investoritele mõeldud presentatsioonides.
Senine areng 2015-2018 ei kinnita pakutud prognoose.
MIs see katalüsaator peaks olema?
MIs see katalüsaator peaks olema?
Millest 2018 aastal käibelangus?
Senine areng 2015-2017 oli väga hea, probleemiks sai 2018. aasta, mille kohta peaks peatselt ka infot tulema (nad räägivad ebaõnnestumisest päris avameelselt; jahe on suuresti ka põhjused algses postituses kokku võtnud). Põhimõtteliselt üritati üksi teha suuremat välisturundust, millest ei piisanud. Samal ajal kadus fookus koduturult ja mõne toote elutsükkel sai läbi. Tänaseks on selge, et edasiliikumiseks on vaja rohkem kapitali ja fokuseeritud tootearendust (nt varsti tulevad turule batoonidega).
Iirimaa turg on lihtsalt seni näidanud kõige paremat minekut ja sinna otsitakse kohapealseid edasimüüjaid. Aprilli alguses antakse ülevaade ka esimese kvartali kohta.
Kui invictuse küsimusele kaasa mõelda, siis nii üldistades mõeldes võiks küsida, et mis on Maxima - Rimi - Prisma - Coopi - Selveri konkurentsieelis teineteise ees? Ometigi kõigile kliente jagub. Tootespetsiifilist konkurentsieelist ei oska mina täna öelda, sest ma ei ole tarbija, kuid kogu turundust vaadates tundub, et nad kõnetavad inimesi oma probleemidele suunatusega (nt energiat vähe, kaal kõrge jne) ja sellest on suudetud tekitada brändieelistus.
Iirimaa turg on lihtsalt seni näidanud kõige paremat minekut ja sinna otsitakse kohapealseid edasimüüjaid. Aprilli alguses antakse ülevaade ka esimese kvartali kohta.
Kui invictuse küsimusele kaasa mõelda, siis nii üldistades mõeldes võiks küsida, et mis on Maxima - Rimi - Prisma - Coopi - Selveri konkurentsieelis teineteise ees? Ometigi kõigile kliente jagub. Tootespetsiifilist konkurentsieelist ei oska mina täna öelda, sest ma ei ole tarbija, kuid kogu turundust vaadates tundub, et nad kõnetavad inimesi oma probleemidele suunatusega (nt energiat vähe, kaal kõrge jne) ja sellest on suudetud tekitada brändieelistus.
invictus
Mis neil konkurentsieelis Iirimaa turul peaks olema? Kui vaatasin funderbeami lisatud konkurentide ülevaadet, siis mitmed neist olid väga sarnased (müüvad blende, 100% organic jne) ja hind isegi soodsam.
Tegevjuht Teet Torim: "Meie konkurentsieelised on:
- toodete funktsionaalsus ja selgelt probleemile suunatud lahendused: kevadväsimuse vastu, organismi puhastamine (detox), lihaste taastumise toetamine, immuunsuse tugevdamine jv;
- Meie tooted on 100% mahe-tunnustatud, mida ükski suur (Amazing Grass, Plant Warrior, Bioglan) pole;
- Me ei kasuta oma toodetes magustajaid, paksendajaid ega ei ole lisatud suhkrut. Võrreldes meid turul olevate konkurentidega on meie tooted kliendi jaoks arusaadavate koostisosadega ja tundmatuid ühendeid ei sisalda.
- Boosti mõjus eelis on meie toodete kasutajamugavus. Oleme tooted välja arendanud erinevate smuutikavadega, et kliendid saavutaksid oodatud tulemusi (näiteks: https://smuutid.ee/smuutidega-saledaks/, https://smuutid.ee/hommikusmuutide-valjakutse/, https://smuutid.ee/boost-detox-puhastuskuur-roheliste-smuutidega/).
Meid eristab konkurentidest see, et me ei müü pakki supertoitu, vaid elustiili. Tänu sellele on korduvostude osakaal meeldivalt kõrge. Need kliendid, kes on meie tootega tulemusi saavutanud, need jäävad meiega pikemaks ajaks. Täna keegi teine supertoitude tootja ei paku sellist lahendust, kuna nad müüvad vaid supertoitu, ei enamat."
Äripäevas lähemalt, miks just Iirimaa:
"Boost Yourself kaubamärki kasutav ettevõte teatas, et kaasatavast rahast ligi pool investeeritakse Iirimaa turule sisenemiseks. Esmalt plaanib ettevõte kasvatada Iirimaal müügitulemusi e-poe kaudu ja seejärel liikuda toodetega jaekettidesse. Aastaks 2020 soovib ettevõte saavutada 10protsendilise turuosa. Teine osa investeeringust on planeeritud tooteportfelli täiendamisse.
Boostme ühe omaniku ja tegevjuhi Teet Torimi sõnul võib Iirimaa olla paljude jaoks üllatav sihtriik, kuid müügitulemused näitavad just Iirimaalt rohkesti tellimusi ja ka kordusoste. "Oleme enam kui poole aasta jooksul teinud uuringuid ja eeltööd, et leida võimalusi turu sisse töötamiseks. Iirimaa turule jõulisemalt sisenemise teeb lihtsamaks ka inglise keele ja euro kasutamine," selgitas Torim."
"Boost Yourself kaubamärki kasutav ettevõte teatas, et kaasatavast rahast ligi pool investeeritakse Iirimaa turule sisenemiseks. Esmalt plaanib ettevõte kasvatada Iirimaal müügitulemusi e-poe kaudu ja seejärel liikuda toodetega jaekettidesse. Aastaks 2020 soovib ettevõte saavutada 10protsendilise turuosa. Teine osa investeeringust on planeeritud tooteportfelli täiendamisse.
Boostme ühe omaniku ja tegevjuhi Teet Torimi sõnul võib Iirimaa olla paljude jaoks üllatav sihtriik, kuid müügitulemused näitavad just Iirimaalt rohkesti tellimusi ja ka kordusoste. "Oleme enam kui poole aasta jooksul teinud uuringuid ja eeltööd, et leida võimalusi turu sisse töötamiseks. Iirimaa turule jõulisemalt sisenemise teeb lihtsamaks ka inglise keele ja euro kasutamine," selgitas Torim."
I kvartali tulemused on väljas, prognoositust veidi paremad. Eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on käive kasvanud 15,6%. Arvestada tasub ka, et möödunud aasta parim kuu oligi veebruar - sellele vaatamata on eelmise aasta tulemust suudetud märkimisväärselt ületada. Viimased 4 kuud on olnud kasumlikud. Käesoleva kvartali teises pooles, pärast raha kaasamist, alustatakse turunduse ja müügiga Iirimaale. Selle aasta kogukäibeks oodatakse enam kui miljon eurot:
"The year started out strong with turnover in Q1 nearly 2% higher than expected. We launched 4 new products (Healthy Weight superfood blend, Immunity superfood blend, Caffeine Protein, Balance Multimineral superfood mix).
The total turnover for Q1 amounted to 133,815 euros, which is a 15.6% increase compared to the previous year and exceeded the target by +1.9%.
The share of export in sales remained below 1%, as forecast, due to the construction of our new website. The website, targeted at the international market, is planned to be re-launched in early May when our website is transferred to the Shopify platform that is faster and more convenient for the customer.
In online sales, the average shopping basket price increased to 42.71 euros, which is a 16.9% increase from last year. The number of website visits remained roughly the same: 250,865 visits in Q1 2019 vs 255,337 visits in Q1 2018.
The company ended 2018 with a loss (-55,000 euros), whereas Q1 2019 has seen a profit every month. The cost savings implemented in the autumn brought positive results in December already. The new products we have developed have strongly contributed to the increase in turnover in Estonia. This year, four new products have already been launched and another eleven are planned to be launched. The largest innovation is our entry into a new category: we will be launching new healthy snack bars before the summer.
The main events in Q2 will be the launch of the export-oriented website in May, and the launch of the Ireland-targeted marketing campaign. According to our estimates, the sales to Ireland will greatly contribute to the turnover in the second half of the year. This year, we are planning to export products to Ireland to the value of 400,000 euros.
The sales in Estonia have exceeded our forecast. We expect this trend to continue in the coming quarters."
"The year started out strong with turnover in Q1 nearly 2% higher than expected. We launched 4 new products (Healthy Weight superfood blend, Immunity superfood blend, Caffeine Protein, Balance Multimineral superfood mix).
The total turnover for Q1 amounted to 133,815 euros, which is a 15.6% increase compared to the previous year and exceeded the target by +1.9%.
The share of export in sales remained below 1%, as forecast, due to the construction of our new website. The website, targeted at the international market, is planned to be re-launched in early May when our website is transferred to the Shopify platform that is faster and more convenient for the customer.
In online sales, the average shopping basket price increased to 42.71 euros, which is a 16.9% increase from last year. The number of website visits remained roughly the same: 250,865 visits in Q1 2019 vs 255,337 visits in Q1 2018.
The company ended 2018 with a loss (-55,000 euros), whereas Q1 2019 has seen a profit every month. The cost savings implemented in the autumn brought positive results in December already. The new products we have developed have strongly contributed to the increase in turnover in Estonia. This year, four new products have already been launched and another eleven are planned to be launched. The largest innovation is our entry into a new category: we will be launching new healthy snack bars before the summer.
The main events in Q2 will be the launch of the export-oriented website in May, and the launch of the Ireland-targeted marketing campaign. According to our estimates, the sales to Ireland will greatly contribute to the turnover in the second half of the year. This year, we are planning to export products to Ireland to the value of 400,000 euros.
The sales in Estonia have exceeded our forecast. We expect this trend to continue in the coming quarters."
siim22
Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?
Käive:
2017 yr Q4 212 804.78 EUR
2018 yr Q4 94 670.99 EUR
martinholdsiim22
Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?
Käive:
2017 yr Q4 212 804.78 EUR
2018 yr Q4 94 670.99 EUR
Käibedeklaratsiooni info ei peegelda ettevõtte tegelikku müügikäivet juba 2017 aastast alates.
Alates 2017 on seadusest lähtuvalt kohustuslik pöördkäibemaksustamine kõigi tehingu partneritega (kas kuuluvad Euroopa liitu või mitte) ehk enam ei vasta käibeteklaratsiooni käive ja ettevõtte tegelik käive üks ühele. See tähendab, et kui ostame väljaspoolt Eesti vabariiki (aga Euroopa liidust) ei maksa me käibemaksu, aga käibemaksudeklaratsioonile arvetstatakse see otsa mis kajastub ka inforegistris kuvataval käibe numbril.
Puhas müügikäive 4Q 2017 (01.10-31.12) - 162 342€.
4Q saime tehtud lepingu COOP-iga ja toimusid suured sisseostud 33 000€ ulatuses.
Teet
Lisaks saime Selverisse uusi tooteid müügile mille käive oli 34 000€.
Lisaks soovitan alati vaadata, et Maksustatav käive: (periood) on alati nihkes tegeliku kvartaliga

siim22
Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?
Tänane toodete portfell koosneb erinevates tervislikest supertoidu ja taimsetest proteiini segudest.
Detox supertoidusegu sisaldab erinevaid rohelisi looduslike koostisosi (nisuoras, odraoras, klorella, spiruline, camu camu) - see toode on väga rikas mineraalide poolest ja ideaalne rohelistele smuutidele.
Iga toode on siin portfellis oma funktsionaalsuse ja eesmärgiga. Oleme nende arendamisel silmas pidanud probleeme mida saame klientidel lahendada ja sellest lähtuvalt töötanud välja toote. See aasta eriti oleme tegemas suuri pingutusi, et tuua välja uuenduslikke ja edukaid tooteid. Ühe värske näitena tuli märtsi alguses Immunity supertoidusegu mis sisaldab 2854% C-vitamiini (camu camu mari).
Kõik need tooted on osa tervislikust eluviisit läbi mille saad sa endale vajalikud vitamiinid, mineraalid või ergutavat kofeiini.
siim22
Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?
Tänane toodete portfell koosneb erinevatest tervislikest supertoidu- ja taimsetetest proteiinisegudest. Detox supertoidusegu sisaldab erinevaid rohelisi looduslikke koostisosi (nisuoras, odraoras, klorella, spirulina, camu camu) - see toode on väga rikas mineraalide poolest ja ideaalne rohelistele smuutidele.
Iga toode on siin portfellis oma funktsionaalsuse ja eesmärgiga. Oleme nende arendamisel silmas pidanud probleeme, mida saame klientidel lahendada ja sellest lähtuvalt töötanud välja toote. See aasta oleme tegemas eriti suuri pingutusi, et tuua välja uuenduslikke ja edukaid tooteid. Ühe värske näitena tuli märtsi alguses välja Immunity supertoidusegu, mis sisaldab 2854% C-vitamiini (tänu camu camu marjale).
Kõik need tooted on osa tervislikust eluviisist, läbi mille saad sa endale vajalikud vitamiinid, mineraalid või hoopiski ergutavat kofeiini.
teet52siim22
Kas selliste "detox" scamide aeg juba möödas pole?
Tänane toodete portfell koosneb erinevatest tervislikest supertoidu- ja taimsetetest proteiinisegudest. Detox supertoidusegu sisaldab erinevaid rohelisi looduslikke koostisosi (nisuoras, odraoras, klorella, spirulina, camu camu) - see toode on väga rikas mineraalide poolest ja ideaalne rohelistele smuutidele.
Iga toode on siin portfellis oma funktsionaalsuse ja eesmärgiga. Oleme nende arendamisel silmas pidanud probleeme, mida saame klientidel lahendada ja sellest lähtuvalt töötanud välja toote. See aasta oleme tegemas eriti suuri pingutusi, et tuua välja uuenduslikke ja edukaid tooteid. Ühe värske näitena tuli märtsi alguses välja Immunity supertoidusegu, mis sisaldab 2854% C-vitamiini (tänu camu camu marjale).
Kõik need tooted on osa tervislikust eluviisist, läbi mille saad sa endale vajalikud vitamiinid, mineraalid või hoopiski ergutavat kofeiini.
Liigse C-vitamiini kasutamine põhjustab iiveldust, kõhulahtisust ja kõhukrampe.
Kas teil on meeskonnas proviisoreid või teete koostööd mõne ülikooliga?
teet52 luiskas veidi, tegelik number veebilehe andmetel on kõigest 200%.
Ise võtan aegajalt 5-kordse päevaannuse ilma mingisuguste kõrvalnähtudeta, loomulikult tavaliste apteegist kättesaadavate odavate tablettide näol mitte supertoiduna. Toimib külmetuse puhul perfektselt ja tõhusalt, aastaid juba.
Ise võtan aegajalt 5-kordse päevaannuse ilma mingisuguste kõrvalnähtudeta, loomulikult tavaliste apteegist kättesaadavate odavate tablettide näol mitte supertoiduna. Toimib külmetuse puhul perfektselt ja tõhusalt, aastaid juba.
kindsigo
teet52 luiskas veidi, tegelik number veebilehe andmetel on kõigest 200%.
Ise võtan aegajalt 5-kordse päevaannuse ilma mingisuguste kõrvalnähtudeta, loomulikult tavaliste apteegist kättesaadavate odavate tablettide näol mitte supertoiduna. Toimib külmetuse puhul perfektselt ja tõhusalt, aastaid juba.
200% on teelusikas ;) toitumisalane teave - pildina info

Jooksik
Millest 2018 aastal käibelangus?
2018 käibe tulemusest ka põhjalikum ülevaade https://www.funderbeam.com/company/boostme-ou/update/30668